۱۲ خرداد ۱۳۹۴، ۸:۰۵

جایزه «قاب سرخ» و «سلامت» به عکاس هنرمند خراسان شمالی رسید

جایزه «قاب سرخ» و «سلامت» به عکاس هنرمند خراسان شمالی رسید

بجنورد - احسان کمالی، عکاس بجنوردی عناوین برتر جشنواره های « قاب سرخ» و« سلامت» را از آن خود کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی حوزه هنری خراسان شمالی، احسان کمالی از هنرمندان توانای حوزه عکس در کشور که تا کنون رتبه ها و جوایز ارزنده ای را در جشنواره های مختلف به خود اختصاص داده است، در نخستین جشنواره ملی عکس سلامت که در نیشابور برگزار شد، مقام اول جشنواره «سلامت» را به خود اختصاص داد.

برپایه این خبر، هیات داوران نخستین جشنواره ملی عکس سلامت متشکل از اسماعیل عباسی، شادی قدیریان محمدرضا چای‌فروش، کیارنگ علایی و نعما محمدیان روشن، مقام اول این جشنواره را به هنرمند عکاس بجنوردی اختصاص و تندیس جشنواره، لوح تقدیر و مبلغ سی میلیون ریال را به وی اهداء کردند.

در مراسم پایانی اختتامیه این جشنواره که روز پنجشنبه هفتم خردادماه ۹۴ در فرهنگسرای سیمرغ نیشابور برگزار شد، دکتر فراهانی معاون وزیر بهداشت، دکتر کاراندیش معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیات داوران جشنواره حضور داشتند.

همچنین احسان کمالی روز یکشنبه ۱۱ خرداد ماه در آئین اختتامیه نخستین جشنواره ملی «قاب سرخ» که با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید انقلاب اسلامی، معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، نایب رییس مجلس شورای اسلامی و رئیس بنیاد حفظ آثار در تهران برگزار شد، رتبه سوم بخش عکاسی حرفه ای این جشنواره را به خود اختصاص و شایسته تقدیر شناخته شد.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان کمالی تا کنون افتخارات زیاد ملی و بین المللی را به دست آورده و در آبانماه سال گذشته نیز به عنوان ۵ عکاس برتر جشنواره ملی عکس «قرآن در آیینه تصویر» در شهر زنجان انتخاب شد.

کد خبر 2766455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha