۲۸ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۳۴

در آستانه سال نو/

عکاسان خراسان شمالی به کودکان بی سرپرست عیدی دادند

عکاسان خراسان شمالی به کودکان بی سرپرست عیدی دادند

بجنورد- در آستانه فرا رسیدن سال نو جمعی از هنرمندان عکاس خراسان شمالی با دیدار از نونهالان و کودکان بد سرپرست و بی سرپرست استان، عیدی های نمایشگاه "به خاطر یک لبخند" را به این کودکان اهدا کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، جمعی از هنرمندان عکاس خراسان شمالی در آستانه نوروز به دیدن نونهالان و کودکان بدسرپرست و بی سرپرست شیرخوارگاه حضرت آمنه (س) شیروان رفته و  عیدی های تهیه شده از محل عواید نمایشگاه عکس خیریه "به خاطر یک لبخند" را به این کودکان اهدا کردند.

احسان کمالی، از عکاسان جوان خراسان شمالی و مسئول برگزاری این برنامه صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شماری از عکاسان خراسان شمالی که پیش از این  در نمایشگاه خیریه  فروش آثار هنری  به خاطر یک لبخند همکاری داشتند، در آستانه سال نو به دیدن خردسالان و نونهالان شیرخوارگاه حضرت آمنه (س) شیروان رفته و هدایایی را به عنوان عیدی به کودکان اهدا کردند.

وی با ابراز خرسندی از شادمانی کودکان و خردسالان این شیرخوارگاه، افزود: طبق برنامه بخشی از هزینه درآمد فروش آثار عکاسی برای خرید هدایای تهیه شده ویژه کودکان یک تا هفت سال این شیرخوارگاه اختصاص یافت که توسط ۳۰ عکاس استان به آنها هدید داده شد.

این هنرمند برگزیده جشنواره های ملی و بین المللی اعلام کرد: برای باقی مانده درآمد فروش نمایشگاه خیریه نیز تصمیم داریم  کودکان و نوجوانان هفت تا ۱۴ سال دیگر مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بدسرپرست استان را در ایام سال نو به مسافرت ببریم و برای آنها اردو برگزار کنیم.

کمالی اضافه کرد: امسال سومین دوره برگزاری نمایشگاه سالانه به خاطر یک لبخند در استان است که اوایل اسفند ماه جاری با هزینه عکاسان و بدون حامی مالی دولتی و خصوصی برگزار شد و تمام  مبلغ فروش آثار به نمایش درآمده برای خرید هدایای سال نو برای کودکان بی سرپرست و بد سرپرست و مسافرت بردن آنها هزینه می شود.

وی گفت: خوشبختانه امسال حضور هنرمندان عکاس در این اقدام خیر چشمگیر بود به طوری که   ۷۰۰ اثر عکاسی به دبیرخانه برگزاری نمایشگاه رسید که با نظر و ارزیابی هیئت انتخاب آثار، ۷۳ اثر از ۵۳ هنرمند عکاس برای نمایش و فروش در دو شهرستان شیروان و بجنورد انتخاب شد.

کمالی با یادآوری این که در دوره قبل با استفاده از مبلغ جمع آوری شده از محل فروش آثار، برای کودکان سه مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بدسرپرست استان لباس و اسباب بازی به عنوان هدیه سال نو خریداری شد، گفت: امیدواریم بتوانیم سالهای آتی نیز لبخند را بر لب های کودکان بیشتری قاب بگیریم.

کد خبر 2521292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha