۲۵ شهریور ۱۳۹۴، ۱۳:۱۴

با هدف حمایت از کودکان بدسرپرست؛

نمایشگاه عکس خیریه«یک قاب زندگی» در اسفراین برپا شد

نمایشگاه عکس خیریه«یک قاب زندگی» در اسفراین برپا شد

اسفراین- نمایشگاه عکس خیریه«یک قاب زندگی» در اسفراین با هدف حمایت از کودکان بدسرپرست در این شهرستان برپا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز نمایشگاه عکس خیریه «یک قاب زندگی» به همت انجمن عکاسان این شهرستان در مجتمع فرهنگی، هنری نسیم اسفراین برپا شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسفراین در حاشیه برپایی این نمایشگاه به خبرنگار مهر گفت: این نمایشگاه خیریه  با هدف حمایت ازکودکان بد سرپرست و با ۴۵ اثر از ۱۵ عکاس اسفراینی دایر شده است.

رضا ارغیانی افزود: آثار به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه با موضوع طبیعت و حیات وحش اسفراین در معرض دید عموم قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: تمامی عکس های موجود در نمایشگاه، دارای ابعاد ۳۰*۴۵ و با قیمت سیصد هزار ریال هستند که درآمد حاصل از فروش آنها صرف حمایت از کودکان بدسرپرست خواهد شد.

ارغیانی تصریح کرد: علاقمندان به هنرعکاسی می توانند همه روزه تا هفتم مهرماه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ ازاین نمایشگاه دیدن نمایند.

به گفته وی در برپایی نمایشگاه عکس خیریه یک قاب زندگی، کانون آگهی و تبلیغات طراحان هونام، عکاسی فتوفرهنگ و رستوران برگ سبز اسفراین همکاری شایانی داشته اند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسفراین افزود: به منظور ترغیب بازدیدکنندگان و کمک به کودکان بدسرپرست، شهرداری اسفراین ۱۵ تابلو از آثار این نمایشگاه را به صورت نیم بهاء، پیش خرید کرده است.

کد خبر 2917172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha