۱۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۹:۴۴

پیروز منش به مهر خبر داد:

کسب مدال نقره مسابقات قهرمانی کشور توسط دو و میدانی کار قمی

کسب مدال نقره مسابقات قهرمانی کشور توسط دو و میدانی کار قمی

قم - رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان قم از کسب مدال نقره مسابقات قهرمانی کشور توسط احمد اسلامی، دو و میدانی کار قمی خبر داد.

محمد پیروز منش در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: نخستین مدال تیم دو و میدانی مردان قم از پیکارهای قهرمانی کشور که از روز سه شنبه آغاز شد به‌دست آمد و دو و میدانی کاران قمی با وجود مشکلاتی که در راه آماده سازی این رقابت‌ها داشتند، شروع موفقی در این رقابت‌ها به نمایش گذاشتند.

وی افزود: کسب مدال نقره احمد اسلامی از این رقابت‌ها در ماده ۴۰۰ متر سرآغاز درخشش دو و میدانی کاران جانیاز و معلول قمی در این مسابقات بود البته بدون شک این مدال تنها مدال ما در این مسابقات نخواهد بود.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان قم گفت: اسلامی در ماده ۴۰۰ متر رقابت نزدیکی با سایر مدعیان داشت اما در نهایت با اختلاف ناچیزی نسبت به نفر اول به خط پایان رسید و صاحب نخستین مدال نقره شد.

پیروزمنش بیان داشت: در حال حاضر رشته‌های جانبازان و معلولان با مشکلات مالی زیادی روبرو هستند اما این مشکلات در رشته دو و میدانی بیشتر است و بسیاری از دو و میدانی کاران معلول در مواد مختلف فاقد محل تمرین مناسب هستند.

وی عنوان کرد: دو و میدانی کاران بخش پرتاب نیزه ما گاهی مجبور به تمرین در زمین خاکی هستند و این امر به تجهیزات آن‌ها آسیب وارد می‌کند و کیفیت فنی کار آن‌ها را مختل می‌کند.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان قم تصریح کرد: هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان هیئتی با تعداد زیادی رشته ورزشی است و این هیئت با توجه به مشکلات بودجه‌ای باید توان خود را بر روی رشته‌های مختلف تقسیم کند.

کد خبر 2767604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha