۲۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۲۱

سردار امان الهی مطرح کرد:

کاهش ۱۲ درصدی سرقت در کرمانشاه طی سال ۹۴

کاهش ۱۲ درصدی سرقت در کرمانشاه طی سال ۹۴

کرمانشاه- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کاهش ۱۲ درصدی سرقت طی سال ۹۴ در کرمانشاه خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار منوچهر امان الهی در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی استان کرمانشاه که با حضور سردار اشتری فرمانده ناجا در محل فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه برگزار شد گفت: نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت در اقصی نقاط کشور همواره آمادگی کامل داشته و به نتایج خوبی نیز در این زمینه دست یافته است.

وی ایجاد و حفظ امنیت را مستلزم مشارکت مردم و همچنین عملکرد دستگاههای خدمت گزار در سایه تعامل دانست.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از تلاش نیروی انتظامی برای برقرای امنیت در استان خبر داد و گفت: این امنیت در استان کرمانشاه در تعامل سازنده با شورای تامین استان و بهره گیری از ظرفیت دستگاه های مرتبط برای کاهش دغدغه های مردم محقق شده است.

وی بر آموزش همگانی مردم در پیشگیری از بروز بسیاری از تخلفات تاکید کرد و گفت: در کنار این آموزش نیروی انتظامی همواره آماده پاسخگویی به مردم بوده و با حضور پررنگ خود سعی در کاهش دغدغه های آنان از این نظر دارد.

امان الهی، توجه به حقوق شهروندی در ارائه خدمت، تکریم ارباب رجو ، حضور پررنگ در اجرای ماموریت‌ها، برخورد قاطع با برهم‌زنندگان امنیت، و تقویت رسته‌های نظامی و اجرایی را نیز از موارد مورد تاکید و پیگیری فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه برشمرد.

وی از کاهش حدود ۶ درصدی جرایم ۲۴ گانه در استان کرمانشاه طی سه ماهه سپری شده از سال ۹۴ خبرداد و گفت: طی این بازه زمانی امسال در قیاس با سال گذشته در بحث سرقت‌ها کاهش ۱۲ درصدی وقوع را در سطح استان شاهد بوده ایم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، یکی از مهمترین دلایل کاهش وقوع سرقت در استان را تشکیل قرارگاه سرقت ناجا عنوان کرد.

کاهش 22 درصدی جرایم خشن

سردار امان الهی، از کاهش سرقت های مسلحانه نیز طی این مدت خبر داد و گفت: در جرایم خشن نیز کاهش ۲۲ درصدی را شاهد بوده ایم.

وی تصریح کرد: جرایم خشن در استان تقریبا مهار شده بوده و با کاهش محسوسی در این زمینه روبرو بوده ایم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: در مجموع و در جرایم ۲۴ گانه چون قتل، خودکشی، خیانت در امانت، سرقت، آتش سوزی عمدی، نزاع فردی و دسته جمعی و... طی مدت ذکر شده در استان کرمانشاه کاهش حدود ۶ درصدی را شاهد بوده ایم.

وی تاکید کرد: البته با توجه به تلاش های پلیس در استان کرمانشاه در همین مدت و به صورت میانگین در کل جرایم کاهش خوبی را شاهد هستیم.

کاهش آمار کشته و مجروحین تصادفات درون و برون شهری استان

سردار امان الهی از بهبود وضعیت استان در کاهش تصادفات رانندگی نسبت به سال گذشته خبرداد.

وی افزود: براین اساس در تصادفات فوتی کاهش ۱۴ درصدی را شاهد هستیم.

کد خبر 2774251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha