۲۰ خرداد ۱۳۹۴، ۸:۳۸

سردار اشتری:

آماده مقابله با هرگونه توطئه ای هستیم/ کرمانشاه امنیتی پایداردارد

آماده مقابله با هرگونه توطئه ای هستیم/ کرمانشاه امنیتی پایداردارد

کرمانشاه- فرمانده ناجا از آمادگی نیروی انتظامی برای مقابله با هرگونه توطئه در کشور خبر داد و گفت: به برکت خون شهدا و تلاش های صورت گرفته امروز شاهد یک امنیت پایدار در استان کرمانشاه هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین اشتری صبح چهارشنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که در فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: کارنامه نیروی انتظامی جمهوری ایران به برکت خون شهدای این نیرو و هدایت و حمایت های فرمانده کل قوا و همت همه همکاران کارنامه درخشانی است.

وی افزود: این نیرو شبانه روز مشغول خدمات رسانی و پاسخ گویی به درخواست و مطالبات مردم شریف در اقصی نقاط کشور بوده و آمار تماس های مردم با سامانه ۱۱۰ و پاسخگویی نیروی انتظامی به شکایات، اتظارات و مطالبات مردم گویای این خدمت صادقانه است.

اشتری با اشاره به فعالیت های ناجا در استان کرمانشاه، گفت: همکاران ما در این استان با بهره گیری از تکنولوژی و تجهیزات روز توانسته اند خدمات شایسته ای را در راستای برقراری نظم و امنیت داشته باشند.

فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به اقدامات ناجا در شاخص های برقراری امنیت در استان کرمانشاه، این اقدامات را رضایت بخش دانست و تاکید کرد: نیروی انتظامی در استان کرمانشاه تلاش خود را در راستای افزایش ضریب و احساس امنیت انجام داده و ظرفیت ایجاد امنیت در استان وجود دارد.

وی تصریح کرد: در بعضی جرایم نگرانی ها و موانعی وجود دارد که البته با نیروی انتظامی نبوده و دستگاه های دیگر که تصمیم گیرنده هستند باید آن را برطرف کنند.

سردار اشتری خاطر نشان کرد: خوشبختانه در استان کرمانشاه همدلی و همزبانی بین مسئولین وجود دارد و اقدامات خوبی در این زمینه نیز صورت گرفته است.

فرمانده نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه در استان شهید پرور کرمانشاه توفیقات خوبی در راستای ارتقای امنیت به دست آمده، گفت: همچنین اقدامات پیشگیرانه زیادی نیز در مقابل کسانی که چه در داخل و چه در خارج مخل امنیت بوده اند، در این استان صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: موضوعات امنیتی اولویت اجرای ماست و امروز امنیت پایدار به برکت خون شهدا، هوشیاری مردم و همکاری مسئولین در استان و کشور برقرار است.

اشتری با اشاره به ایثارگری های مردم کرمانشاه در زمان دفاع مقدس و ایستادگی آنها در مقابل گروهک ها، تصریح کرد: کرمانشاه جزو استان های امن کشور است و با اشراف اطلاعاتی که مجموعه امنیتی و نظامی در این استان دارند هر گونه توطئه را زیر نظر داشته و با آن برخورد می کنند.

وی گفت: ما امروز شاهد امنیت پایدار در استان کرمانشاه هستیم اما به این معنا نیست که آمادگی خود را حفظ نکنیم و روز به روز باید بر آمادگی و تجهیزات خود بیفزاییم. 

اشتری با بیان اینکه برای خنثی کردن هر گونه توطئه آماده ایم، افزود: این ظرفیت در مجموعه های نظامی و اطلاعاتی کشور و خصوصا استان کرمانشاه وجود دارد که امیدواریم نتیجه این امنیت، توسعه و آبادانی هر چه بیشتر این استان باشد.

فرمانده ناجای کشور در پایان خاطر نشان کرد: ما به عنوان خادمان این مردم در تمام ساعات شبانه روز و در اقصی نقاط کشور آماده خدمتگزاری هستیم.

کد خبر 2774186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha