۲۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۳۰

رضایی بابادی:

ارتقای امنیت در کرمانشاه در گرو تعامل با مردم است

ارتقای امنیت در کرمانشاه در گرو تعامل با مردم است

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه، ارتقا امنیت در استان کرمانشاه را مستلزم تعامل با مردم دانست و آن را از رویکردهای مسئولان استان برای تحقق این هدف برشمرد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی بابادی در برنامه صبحگاه مشترک نیروهای نظامی استان کرمانشاه با حضور سردار اشتری، که در محل فرماندهی ناجا استان برگزار شد گفت: استان کرمانشاه از نظر امنیتی در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

وی از تعامل با مردم به عنوان یک شاخص تاثیرگذار در ارتقای سطح امنیت استان یاد کرده و رویکرد مسئولین استانی را ارتقا این تعامل در جهت ارتقای امنیت استان عنوان کرد.

استاندار کرمانشاه، گفت: خدمت در نیروی انتظامی از نظر ابعاد مادی و معنوی یک عبادت بوده و نیروی انتظامی استان کرمانشاه در تعامل و همکاری مناسب با شورای تامین استان از وضعیت مطلوبی برخوردار است.

رضایی بابادی، با اشاره به خدمات فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: این نیروی خدوم همواره خدمتگزار مردم بوده و در راستای افزایش این خدمتگزاری در حال پیشرفت و ترقی از همه نظر از جمله نیروی انسانی و تجهیزات است.

وی این پیشرفت را از جنبه دیگر مرهون همکاری دو طرفه نیروی انتظامی با سایر نیروهای مسلح از جمله سپاه، ارتش، مرزبانی، دستگاه قضا و شورای تامین استان دانست و تاکید کرد: باید خدمات نیروی انتظامی نیز در استان افزایش  یابد تا شاهد ارتقا سطح احساس امنیت در استان و به دنبال آن توسعه استان باشیم.

استاندار کرمانشاه واگذاری امور به مردم به خصوص در مناطق مرزی را از جمله آیتم های موثر در ایجاد تعامل با آنان برشمرد و آن را زمینه ساز ارتقا امنیت در استان به خصوص مرزها دانست.

رضایی بابادی یادآوری کرد: به دنبال ارتقا امنیت در استان هستیم و باید برای این منظور تعاملاتمان را با مردم افزایش دهیم.

کد خبر 2774316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha