۲۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۱۰

در جمع صنعتگران قم عنوان شد:

تأمین نقدینگی و مشاوره‌ بسیاری از مشکلات صنایع کوچک را حل می‌کند

تأمین نقدینگی و مشاوره‌ بسیاری از مشکلات صنایع کوچک را حل می‌کند

قم- معاون بانکداری صنایع کوچک و متوسط بانک صنعت ومعدن بیش از ۹۰ درصد صنایع کشور را جزو صنایع کوچک عنوان کرد وگفت: تأمین نقدینگی و ارائه مشاوره‌ تخصصی می‌تواند بخش مهمی از مشکلات صنایع کوچک را حل کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد بطحایی غروب چهارشنبه پس از بازدید از شهرک شکوهیه قم در جمع صنعتگران این منطقه، اظهار داشت: بالغ بر ۹۰ درصد صنایع ایران از گروه صنایع کوچک هستند.

وی با بیان اینکه واحدهای صنعتی کوچک نمی‌توانند در استفاده از خدمات دستگاه‌ها و بانک‌ها مشابه واحدهای صنعتی بزرگ عمل کنند، گفت: معاونت صنایع کوچک به این منظور و در جهت ارائه خدمات بهتر به این واحدها شکل گرفته است.

معاون بانکداری صنایع کوچک و متوسطه بانک صنعت و معدن تصریح کرد: بحث نرخ تسهیلات را در ۷۰ شعبه سراسر کشور داشتیم و در استان قم طی سال گذشته بالغ بر ۱۶۰ میلیارد تومان تسهیلات به صنعتگران ارائه شده است.

وی در سخنان خود با اشاره به اینکه ۹۰ درصد واحدهای صنعتی استان قم از صنایع کوچک هستند، گفت: نباید از اهمیت این صنایع غافل شویم و تأمین نقدینگی و ارائه مشاوره‌های تخصصی می‌تواند بخش مهمی از مشکلات صنایع کوچک را حل کند.

بطحایی عنوان کرد: هدف بانک صنعت ومعدن برای این معاونت این است که صنعتگران بتوانند مشکلات خود را به راحتی بیان کنند تا بتوان برای رفع آنان چاره‌ای اندیشید.

کد خبر 2775105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha