۲۲ خرداد ۱۳۹۴، ۱۶:۲۷

خطبه های نماز جمعه شهرستان های خراسان شمالی:

رفع مشکلات به مذاکرات گره نخورد

رفع مشکلات به مذاکرات گره نخورد

بجنورد- دولت رفع مشکلات مردم را به مذاکرات هسته ای گره نزند، تقویت کشاورزی اساس اقتصاد مقاومتی است و ...از مهمترین عناوین خطبه های نماز جمعه مراکز شهرستان های خراسان شمالی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباسعلی قلیزاده، امام جمعه فاروج در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته مرکز شهرستان فاروج که در محل مسجد جامع شهر فاروج برگزار شد، با اشاره به تداوم مذاکرات هسته ای گفت: ملت همانند رهبر معظم انقلاب از مذاکرات حمایت می کند اما در مذاکرات باید گزاره برگ ملت که همان خط قرمزهای بیان شده از سوی رهبری است، تمام و کمال رعایت شود.

وی افزود: آمریکایی ها با شیطنت به دنبال به نتیجه نرسیدن مذاکرات هستند و حال آنکه دسترسی به مراکز نظامی و تحقیقاتی خط قرمز ملت ایران است و اصلا قابل مذاکره نیست.

حجت الاسلام قلیزاده با تاکید بر اینکه مسوولان نباید مشکلات را به مذاکرات گره بزنند، گفت: از نگاه ملت ایران چه در مذاکرات به نتیجه برسیم و چه نرسیم تا زمانی که آمریکا تحت تاثیر صهیونیست هاست، همان شیطان بزرگ است و مرگ بر آمریکا شعاران خواهد بود.

خطیب نماز جمعه فاروج در ادامه با اشاره به سفر کاروان تدبیر و امید، اظهار کرد: مسئولان در سفر دولت به منطقه پیگیر نیازهای شهرستان باشند زیرا پیگیری مصوبات از خود سفر مهم تر است.

وی با اشاره به گذشت دو سال از فعالیت دولت یازدهم گفت: شعار امسال رهبری مبنی بر همدلی و همزبانی ملت و دولت، نه تنها راهبرد اساسی و نیاز امروز کشور از نگاه معظم له است بلکه مجموعه سخنان ایشان در کنار مضجع منور رضوی در آغاز سال نو نیز فرصتی ممتاز بود که از سوی رهبر انقلاب پیش پای حجت الاسلام روحانی و دولت وی قرار گرفت.

 

تقویت کشاورزی اساس اقتصاد مقاومتی است

حجت الاسلام حسین کوثری، امام جمعه شیروان نیز در خطبه های این هفته نماز جمعه مرکز این شهرستان، با گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی، افزود: تاکید رهبری بر رفتن به سوی اقتصاد مقاومتی و در راس آن امنیت غذایی است که با توجه به اینکه دشمن با تحریم قصد به زانو درآوردن ملت ما را دارد باید در امر تولید آستین بالا زده و حل مشکلات را در داخل جست و جو کنیم.

وی در ادامه با اشاره به سفر رییس جمهور به خراسان شمالی در ۲۴ خرداد ماه، اظهار کرد: حضور رییس جمهوری و اعضای دولت تدبیر و امید فرصتی غنیمت برای استان است و مسوولان منطقه باید آنرا قدر دانسته و از آن نهایت بهره را ببرند.

حجت الاسلام کوثری اضافه کرد: بسیاری از گره ها به دست این هیئت و با برنامه ریزی آنان باز می شود و قطعا مردم حضور گرم و استقبال باشکوهی از این سفر خواهند داشت.

وی اشتغال را مشکل اول منطقه خواند و گفت: انتظار می رود با اتخاذ تصمیمات موثر مشکل مراکز تولیدی حل شده توسعه کار و کشاورزی منطقه رونق بگیرد.

 

کد خبر 2776954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha