۲۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۳۰

در جریان سفر هیئت دولت به خراسان شمالی؛

معاون پارلمانی رئیس جمهور به شیروان سفر می کند

معاون پارلمانی رئیس جمهور به شیروان سفر می کند

شیروان- فرماندار شیروان گفت: حجت الاسلام مجید انصاری، پارلمانی رییس جمهور همزمان با سفر هیئت دولت تدبیر و امید به خراسان شمالی به عنوان نماینده حجت الاسلام روحانی به شهرستان شیروان سفر می کند.

عباسعلی صفایی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به سفر ریاست جمهوری و هیئت دولت تدبیر و امید به خراسان شمالی، اظهار کرد: یکشنبه هفته جاری، بیست و چهارم خردادماه همزمان با سفر رییس جمهور به خراسان شمالی، حجت الاسلام مجید انصاری، معاون پارلمانی دولت تدبیر و امید به عنوان نماینده ویژه حجت الاسلام روحانی به شهرستان شیروان سفر کرده و در جمع مردم این شهرستان سخنرانی می کند.

وی اضافه کرد: حجت الاسلام انصاری پس از ورود به شیروان با حضور در مزار گلزار شهدای این شهر به مقام والای شهدا ادای احترام می کند.

به گفته صفایی پس از آن دیدار مردمی و شرکت در نشست شورای اداری شهرستان شیروان در سالن فرهنگی هنری غدیر از برنامه های معاون پارلمانی رییس جمهور در سفر به این شهرستان خواهد بود.

وی افزود: اگر سفر معاون پارلمانی رییس جمهور به شیروان پیش از عصر یکشنبه انجام شود، بازدید از نیروگاه برق شیروان که یکی از پروژه های مهم شهرستان به شمار می رود نیز در این سفر انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کاروان تدبیر و امید ۲۴ خرداد همزمان با سالروز حماسه ۲۴ خرداد ۹۲ به استان خراسان شمالی سفر می کند.

کد خبر 2777359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha