۲۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۵۳

از سوی ائمه جمعه خراسان شمالی؛

مردم به استقبال باشکوه از رییس جمهور دعوت شدند/ تحقق شعار سال

مردم به استقبال باشکوه از رییس جمهور دعوت شدند/ تحقق شعار سال

بجنورد- ائمه جمعه شهرهای مختلف خراسان شمالی در آستانه سفر رییس جمهور به این استان، مردم را به همدلی و همزبانی و استقبال باشکوه از کاروان دولت تدبیر و امید دعوت کردند.

شماری از ائمه جمعه شهرهای مختلف خراسان شمالی در آستانه سفر رییس جمهوری و هیأت دولت به این استان در گفتگو با خبرنگار مهر، از اقشار مختلف مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار استان خواستند تا با حضور پرشور در مراسم استقبال و سخنرانی رییس جمهور، همدلی، همزبانی، اتحاد و بصیرت خود را به نمایش گذارند.

حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد با اشاره به سفر رییس جمهور به استان در یکشنبه هفته جاری، اظهار کرد: بدون تردید مردم خراسان شمالی با استقبال باشکوه از رییس جمهوری و کاروان دولت تدبیر و امید، ۲۴ خرداد را جهانی خواهند کرد.

وی از تمام مردم استان خواست تا با انسجام و وحدت در برنامه استقبال از رییس جمهوری و کاروان دولت تدبیر و امید شرکت کنند.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی اضافه کرد: مردم این دیار بار دیگر در ۲۴ خردادماه و در استقبال از رییس جمهوری پیام بزرگی را به مردم جهان مخابره خواهند کرد و آن اتحاد و انسجام است.

بسیاری از مشکلات استانی با حضور رئیس جمهورو هیئت دولت رفع می شود

حجت الاسلام حسین کوثری، امام جمعه شیروان، دومین شهرستان بزرگ خراسان شمالی نیز حضور رییس جمهوری و اعضای دولت تدبیر و امید را فرصتی برای رفع مشکلات استان دانست و گفت: مسؤولان از این حضور نهایت بهره را ببرند.

وی اظهار کرد: بسیاری از گره های استانی با حضور رییس جمهوری و وزرا باز می شود و مردم استان نیز همانند گذشته استقبال باشکوهی را از رییس جمهوری خواهند داشت.

حجت الاسلام کوثری موضوع اشتغال، مقابله با فرهنگ بیگانه و اعتلای اسلام را از خواستهای مردم استان دانست و گفت: برخی خواسته یا ناخواسته سعی بر از بین بردن فرهنگ اسلامی دارند و اکنون فرهنگ غربی کاری می کند که فرزندان ما در محیط زندگی و خانه امنیت نداشته باشند.

دعوت به حضور پررنگ مردم در استقبال از کاروان تدبیر و امید

حجت الاسلام قدیر محمدیان، امام جمعه اسفراین نیز با اشاره به نوزدهمین سفر رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید به استان خراسان شمالی از تمام اقشار مردم خواست تا استقبالی باشکوه و در شان رییس جمهوری ایران اسلامی داشته باشند.

وی اظهار کرد: سفر رییس جمهوری و هیات دولت به خراسان شمالی فرصت مناسبی برای رفع برخی از مشکلات زیرساختی این منطقه است.

تحقق شعار همدلی و همزبانی دولت و ملت در سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی

حجت الاسلام عباسعلی قلیزاده، امام جمعه فاروج از مردم خراسان شمالی خواست تا در مراسم استقبال از رییس جمهوری و هیأت همراه وی حضوری پرشور داشته باشند.

وی اظهار کرد: حضور گسترده مردم استان در استقبال از رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید، این شعار را محقق خواهد کرد.

مردم خراسان شمالی در سفر رییس جمهور حماسه ای دیگر خلق می کنند

حجت الاسلام عباسعلی احمدزاده، امام جمعه آشخانه نیز از مردم خراسان شمالی به ویژه اهالی شهرستان مانه و سملقان خواست تا در آیین استقبال باشکوه از رییس جمهوری و کاروان دولت تدبیر و امید شرکت گسترده داشته باشند.

وی اظهار کرد: مردم استان خراسان شمالی بار دیگر با استقبال باشکوه از رییس جمهوری رکورد دیگری را در حماسه سازی خود در تاریخ پررنگ جمهوری اسلامی ثبت می کنند.

همچنین ائمه جمعه دیگر شهرهای خراسان شمالی و سه منطقه سنی نشین در شهرستان راز و جرگلان از مردم استان به ویژه برادران و خواهران اهل سنت دعوت کردند تا در آیین استقبال از رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید شرکت گسترده داشته باشند.

گفتنی است، رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید روز یکشنبه، ۲۴ خردادماه در دومین سالگرد انتخاب حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی به ریاست جمهوری اسلامی، مهمان مردم استان خراسان شمالی خواهند بود.

دیدار رییس جمهوری با مردم خراسان شمالی ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه روز یکشنبه ۲۴ خرداد در ورزشگاه تختی شهر بجنورد برنامه ریزی شده است.

کد خبر 2777471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha