۲۵ خرداد ۱۳۹۴، ۱۳:۳۱

با صدور پیامی مشترک صورت گرفت؛

قدردانی مسئولان از حضور باشکوه مردم در استقبال از رئیس جمهوری

قدردانی مسئولان از حضور باشکوه مردم در استقبال از رئیس جمهوری

بجنورد- مسئولان ارشد خراسان شمالی با صدور پیامی مشترک از حضور باشکوه مردم این استان در مراسم استقبال از کاروان تدبیر و امید قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، در پی استقبال باشکوه مردم خراسان شمالی از رییس جمهور و کاروان تدبیر و امید، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد، استاندار خراسان شمالی و مجمع نمایندگان استان در پیامی مشترک از حضور باشکوه مردم قدردانی کردند.

در این پیام آمده است: در سالروز حماسه ۲۴ خرداد ماه مردم خراسان شمالی دیار "باب الرضا(ع) و گنجینه معرفتها" با حضور پر شور و حماسی خود در استقبال از رئیس جمهور محبوب و کاروان تدبیر و امید، جلوه ای دیگر از وحدت، همگرایی و همدلی آحاد مردم استان و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به معرض نمایش گذاشتند.

این پیام می افزاید: بی تردید  این حضور پرشور، کم نظیر و به یاد ماندنی  مردم استان نشان از عشق و ارادت آنها به خدمتگزاران خود دارد.

در ادامه این پیام مشترک آمده است: توجه ویژه رئیس جمهور و کاروان تدبیر و امید در سفر به استان با مصوبات ثمر بخشی همراه بود که انشاء الله با تحقق فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر همدلی و همزبانی، شاهد آثار مثبت در عرصه توسعه همه‌ جانبه و عمران و آبادانی استان باشیم.

مسئولان ارشد خراسان شمالی در پایان این پیام اعلام کرده اند: بر خود لازم می دانیم ضمن قدردانی از تشریف فرمایی رئیس جمهور و هیئت همراه به استان، از تمامی ملت شریف، بزرگوار و صمیمی استان در همه شهرستان ها، ستادهای مردمی و دست اندرکاران این استقبال بی نظیرکه در ایجاد این شور امیدآفرین و استقبال باشکوه و با نشاط نقش داشتند، سپاسگزاری کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، رییس جمهور و هیئت دولت یکشنبه، ۲۴ خرداد ماه در قالب نوزدهمین سفر استانی دولت یازدهم به خراسان شمالی سفر کردند.

کد خبر 2779506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha