۲۳ خرداد ۱۳۹۴، ۹:۳۶

در سفر کاروان دولت تدبیر و امید به خراسان شمالی؛

اسفراین میزبان وزیر اطلاعات می شود/ دیدار با مردم وبرنامه های سفر

اسفراین میزبان وزیر اطلاعات می شود/ دیدار با مردم وبرنامه های سفر

اسفراین- فرماندار اسفراین گفت: در سفر هیئت دولت به خراسان شمالی، وزیر اطلاعات به عنوان نماینده ویژه رییس جمهور میهمان مردم شریف و ولایت مدار اسفراین خواهد بود.

مهدی عابدی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: با سفر هیئت دولت به خراسان شمالی حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات به عنوان نماینده ویژه رییس جمهور در اسفراین حضور پیدا می كند.

وی اظهار داشت: وزیر اطلاعات پس از حضور در این شهرستان و ادای احترام به ساحت مقدس شهدا این شهر، در محل مسجد امام خمینی(ره) اسفراین با مردم دیدار خواهد كرد.

عابدی با اشاره به برنامه های سفر نماینده عالی هیئت دولت به اسفراین افزود: آغاز عملیات اجرایی طرح توسعه شركت آذین فورج و كیمیا صبا، كلنگ زنی عملیات اجرایی راه آهن اسفراین به بجنورد و بهره برداری از مسكن مهر ۴۰۰ واحدی اسفراین از مهم ترین برنامه های سفر نماینده ویژه رئیس جمهوری به این شهرستان است.

به گفته این مقام مسئول بازدید از پروژه های حوزه كشاورزی شهرستان از دیگر برنامه های مهم سفر وزیر اطلاعات به این شهرستان خواهد بود.

فرماندار اسفراین تصریح کرد: سفر هیئت دولت به خراسان شمالی به طور حتم بركات زیادی برای مردم این استان به همراه خواهد داشت و امیدواریم با اجرای طرح های مناسب در این سفر گام های سریع تری در راستای توسعه و پیشرفت استان برداشته شود.

کد خبر 2777181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha