۲۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۴۴

حسین امیری:

برای تصاحب تمامی سکوهای پارالمپیک تلاش می‏‌کنیم

برای تصاحب تمامی سکوهای پارالمپیک تلاش می‏‌کنیم

مربی تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولان پس از حضور در رقابتهای جهانی تیراندازی ترکیه اعلام کرد اکنون در تلاش هستند تا در رقابتهای کرواسی هم عملکرد خوبی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیری پس از حضور  تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولان در رقابتهای جهانی تیراندازی ترکیه ضمن بیان مطلب فوق گفت: پس از مسابقات جام جهانی ترکیه، این مرحله از تمرینات اولین اردوی تیم ملی محسوب می شد و به خاطر پشت سر گذاشتن رقابت های جام جهانی تلاش کردیم در تمرینات فشار کمتری را به ورزشکاران وارد کنیم.

وی افزود: مسابقات ترکیه فرصت خوبی بود تا اشکالات جزئی که در خصوص ورزشکاران و تکنیک‌های آنها وجود داشت مشخص شود و در اردوی اخیر این مشکلات با کمک ملی‌پوشان برطرف و اصلاح شد. ضمن اینکه تلاش کردیم با شبیه‌سازی مسابقات فینال و شرایط خاصی که در آن وجود دارد، مثل ایجاد سر و صدا و عوامل برهم زننده تمرکز، ملی‌پوشان را محک بزنیم تا در هر موقعیتی قادر به انجام بهترین عملکرد خود باشند.

مربی تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولان خاطرنشان کرد: در مرحله مقدماتی مسابقات تپانچه بادی در ترکیه، هر سه جایگاه برتر به ملی پوشان ما اختصاص داشت که البته در مرحله فینال به دلیل شرایط خاص حاکم بر این مرحله، به غیر از ساره جوانمردی که به نشان طلا دست یافت، دو ورزشکار دیگر ما از دستیابی به مدال بازماندند. البته باید این نکته را هم اضافه کرد که ورزشکاری مثل خانم سمیرا ارم، برای اولین بار بود که به مسابقات برون مرزی اعزام میشد و همین نتیجه هم بسیار خوب بود.

امیری در ادامه افزود: در مرحله اخیر اردو رکوردهای ملی‌پوشان به نسبت دوره‌های قبل و مسابقات ترکیه بسیار بهتر شده و به امید خدا در تلاشیم تا سکوی اول تا سوم پارالمپیک ریو از آن ایران باشد و این دور از دسترس نیست.

وی ادامه داد: پس از استراحت و تمرینات انفرادی، چهارمین مرحله تمرینات تیم ملی از چهار تیر در مجموعه ورزشی آزادی آغاز می‌شود و تا ۱۶ در جریان خواهد بود. پس از آن تیم ملی به مسابقات جام جهانی تیراندازی در کشور کرواسی اعزام می شود تا برای کسب سهمیه مستقیم پارالمپیک تلاش کند.

مربی تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولان در پایان گفت: این رقابتها به خاطر امکان کسب سهمیه مستقیم پارالمپیک دشوارتر از مسابقات ترکیه خواهد بود و کشورهای شرکت کننده با تمام نفرات اصلی خود در آن شرکت می کنند و از این رو کار دشواری پیش رو داریم.

سومین مرحله تمرینات تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولان از ۱۱ تا ۲۱ خرداد ماه در کمپ تیم های ملی جانبازان و معلولان جریان داشت.

کد خبر 2777462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha