۲۵ خرداد ۱۳۹۴، ۱۸:۰۴

آموزش قرآن به کودکان در «باغ رویایی»

آموزش قرآن به کودکان در «باغ رویایی»

برنامه «باغ رویایی» شبکه قرآن به دنبال این است است که کودکان ارتباط موثر و قوی با کتاب آسمانی برقرار کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، «باغ رویایی» عنوان ویژه برنامه‌ای است که در راستای طرح بزرگ قرآنی ۱۴۴۹ با محوریت حفظ سوره یس برای رده سنی کودکان در نظر گرفته شده و سعی دارد با ایجاد انگیزه، توانایی کودکان را در برقراری ارتباطی هرچه موثرتر و قوی‌تر با این کتاب آسمانی افزایش دهد.

برنامه باغ رویایی

حضور فعال کودکان در طرح بزرگ قرآنی ۱۴۴۹، آموزش مهارت روخوانی و روان خوانی قرآن کریم، اشاعه پیام‌های قرآنی متناسب با سن مخاطب، ترویج فرهنگ حفظ قرآن کریم، توجه ویژه به دستورات قرآن در تحقق فرهنگ قرآنی و سبک زندگی اسلامی و همچنین آشنایی با قصه‌های قرآنی، زندگی پیامبران و امامان (ع) از مهم‌ترین اهداف این برنامه است که در ۹۰ قسمت ۲۵ دقیقه‌ای به آن پرداخته می‌شود.

برنامه باغ رویایی

از ویژگی‌های «باغ رویایی» می‌توان به دکور و فضای استودیوی این برنامه اشاره کرد که با تداعی باغی زیبا و فانتزی با گل‌ها و درختان رویایی و همچنین ترکیب رنگ‌ها و نور، آن را از دکورهای مشابه متمایز می‌کند.

برنامه باغ رویایی

«باغ رویایی» به تهیه‌کنندگی پرویز امیری و طراحی مرضیه منصوری کاری از گروه آموزش شبکه قرآن سیما است که همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان همه روزه از ساعت ۱۶ روی آنتن این شبکه می‌رود.

کد خبر 2779832

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha