۸ تیر ۱۳۹۴، ۱۵:۱۶

نوجوانان قرآنی در «به وقت نوجوانی»

نوجوانان قرآنی در «به وقت نوجوانی»

نوجوانان مفاهیم، تجوید و روخوانی قرآن کریم را در برنامه «به وقت نوجوانی» که از شبکه قرآن پخش می شود، می‌آموزند.

به گزارش خبرنگار مهر، «به وقت نوجوانی» عنوان برنامه‌ای با رویکرد آموزشی است که در راستای طرح بزرگ قرآنی ۱۴۴۹ برای مخاطبان نوجوان روی آنتن شبکه قرآن سیما می‌رود.

در این برنامه تلاش شده تا با آیتم‌های متنوع و جذاب مفاهیم، تجوید و همچنین آموزش‌هایی در مورد بحث روخوانی به نوجوانان آموزش داده شود.

برنامه به وقت نوجوانی

بخش «روخوانی و تجوید قرآن کریم» که با حضور نوجوانان روی آنتن می‌رود نیز هر روز به یکی از آیات طرح درس ۱۴۴۹ می‌پردازد و با کارشناسی حسن فرقانی‌ها همراه است.

بخش «مفاهیم» برنامه «به وقت نوجوانی» با حضور و کارشناسی حجت الاسلام والمسلمین درانی اجرا می‌شود و هر روز مفاهیم روز برنامه را با حضور نوجوانان بررسی و نتیجه را در قالب پیام‌های جالب ارائه می‌کند.  

برنامه به وقت نوجوانی

قسمت گرافیکی برنامه تحت عنوان «دانستنی‌ها» است که هر روز چند دانستنی از موضوعات علمی و قرآنی را به نوجوانان می‌آموزد.

«به وقت نوجوانی» در ۹۰ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای با تهیه کنندگی رحمان حاصلی در گروه آموزش شبکه قرآن سیما تهیه و تولید شده و همه روزه ساعت ۱۶:۳۰ از این شبکه پخش می‌شود.

کد خبر 2790386

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محسن حسینی نژاد ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
      0 0
      برنامه بسیار مفید و پرباری است خصوصا آیتم آموزش تجوید و روخوانی قرآن که توسط استاد فرقانی تدریس می شود بسیار بسیار آموزنده و در عین حال ساده و مختصر است. من و دوستانم از قواعد و نکات آ»وزشی ایشان خیلی استفاده کردیم.