۲۷ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۵۲

در ادامه حرکت قطار تغییر مدیران استان؛

مدیرکل دامپزشکی خراسان شمالی تغییر کرد

مدیرکل دامپزشکی خراسان شمالی تغییر کرد

بجنورد- در ادامه تغییر مدیران کل دستگاه های مختلف خراسان شمالی، مدیرکل دامپزشکی استان نیز تغییر و سیدمهدی احمدی جایگزین علی اصغر شریفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، با انتصاب علی اصغر شریفی، مدیرکل سابق دامپزشکی خراسان شمالی به عنوان مدیرکل جدید دامپزشکی استان البرز، سیدمهدی احمدی به عنوان گزینه نهایی تصدی سمت مدیرکل دامپزشکی خراسان شمالی انتخاب شده است.

احمدی که دانش آموخته دانشگاه تهران و از مدیران بومی استان محسوب می شود، پیش از این در سمت های مختلف سازمان دامپزشکی فعالیت کرده و قبل از انتخاب به عنوان مدیرکل جدید دامپزشکی استان نیز رییس شبکه دامپزشکی شهرستان اسفراین بود.

هنوز حکم مدیرکل جدید دامپزشکی خراسان شمالی صادر نشده اما بر اساس برنامه طی یکی دو روز آینده این حکم صادر شده و مراسم تودیع و معارفه مدیران کل قدیم و جدید دامپزشکی استان با حضور مسئولان استانی و کشوری در بجنورد برگزار می شود.

علی اصغر شریفی، مدیرکل سابق دامپزشکی خراسان شمالی پس از ۳.۵ سال فعالیت در این سمت در روزهای اخیر به عنوان مدیرکل دامپزشکی استان البرز منصوب و معارفه شد.

روز گذشته مدیر تعاون روستایی خراسان شمالی نیز تغییر کرد و با حکم معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان تعاون روستایی کشور، محمد ناصری مقدم به عنوان مدیر جدید تعاون روستایی خراسان شمالی جایگزین علیرضا توسلی نیا شد.

 

کد خبر 2781310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha