۲۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۴۴

با حکم استاندار خراسان شمالی؛

مدیرکل جدید آموزش و پژوهش استانداری خراسان شمالی منصوب شد

مدیرکل جدید آموزش و پژوهش استانداری خراسان شمالی منصوب شد

بجنورد- استاندار خراسان شمالی طی حکمی مدیرکل جدید آموزش و پژوهش استانداری خراسان شمالی را منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی اکبر پرویزی طی حکمی معصومه رضایی را به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پژوهش استانداری خراسان شمالی منصوب و از زحمات علیرضا محمدی مدیرکل پیشین این اداره کل قدردانی کرد.

رضایی که سومین مدیرکل زن خراسان شمالی پس از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، محسوب می شود به پیشنهاد محمود دلپسند، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری و حکم استاندار خراسان شمالی به این سمت منصوب شده است.

وی دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق و دارای ۲۴ سال سابقه خدمت در دانشگاه علوم پزشکی، سازمان مدیریت، مرکز آمار و استانداری های استان گیلان و خراسان شمالی است.

معصومه رضایی پیش از این مسئولیت معاونت منابع انسانی استانداری خراسان شمالی را بر عهده داشته و سوابقی همچون مسئول اداره بازرسی دانشگاه علوم پزشکی، رئیس گروه آموزش و بهبود روش ها در مرکز آمار، مسئول گروه تشکیلات و طبقه بندی مشاغل و معاونت منابع انسانی استانداری گیلان را در پرونده مدیریتی خود دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از معصومه رضایی، فهیمه مهمان نواز به عنوان مدیرکل استاندارد و مهردخت قوپرانلو به عنوان مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان شمالی منصوب شده اند.

کد خبر 2782020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • خداداد عابدی ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
      0 0
      با سلام و عرض تبریک با عنایت به اهمیت پژوهش در ارتغاء کمی وکیفی ارائه خدمات دستگاههای اجرایی و سوق دادن پژوهش بسوی پژوهش کاربردی و دست یابی به بهترین استراتژِی و تاکتیک در انجام امور و مهندسی سازی کار برد ماشین و انسان و استفاده بهینه از منابع محدود که تنها راه بهره گیری از تحقیق و پژوهش می باشد که ضریب موفقیت را افزایش مدهد در غیر انصورت آزمون خطا خواهد بود و هدر دادن مناع محدود موجود و زما لذا لازم است به بحث آینده |ژوهی هم توجه گرد که در آینده می بایست با زبان روز سخن گفت و پارامترهای جاری نمی شود به پارامترهای گذشته اسناد کرد
    • رضایی ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
      0 0
      با سلام و احترام از تذکر جناب آقای عابدی سپاسگزارم امیدوارم در آینده از ایده های ایشان بیشتر بهره مند شوم.