۱۹ فروردین ۱۳۹۳، ۱۲:۱۹

در دولت تدبیر و امید/

دومین مدیرکل زن در خراسان شمالی منصوب شد

دومین مدیرکل زن در خراسان شمالی منصوب شد

بجنورد - خبرگزاری مهر: با حکمی از سوی نیره پیروزبخت، رئیس سازمان ملی استاندارد ایران، فهیمه مهمان‌نواز به عنوان مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی خراسان شمالی منصوب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نیره پیروزبخت، رئیس سازمان ملی استاندارد ایران، در حکمی فهیمه مهمان‌نواز را به عنوان مدیرکل جدید استاندارد و تحقیقات صنعتی خراسان شمالی منصوب کرد.

مهمان نواز که دومین مدیرکل زن استان خراسان شمالی از زمان روی کار آمدن دولت تدبیر و امید محسوب می شود جایگزین علی اصغر رضازاده شده است.

بهمن ماه پارسال مهردخت قوپرانلو به عنوان نخستین مدیرکل زن در خراسان شمالی در دولت تدبیر و امید به سمت مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان شمالی منصوب شده بود.

فهیمه مهمانواز، مدیرکل جدید استاندارد و تحقیقات صنعتی خراسان شمالی مدرک کارشناسی ارشد صنایع غذایی دارد و پیش از این رییس اداره امور آزمایشگاه اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان بود.

قرار است آیین تودیع و معارفه مدیرکل قدیم و جدید استاندارد و تحقیقات صنعتی خراسان شمالی ساعت 10 چهارشنبه هفته جاری در محل سالن اجتماعات اداره کل پست خراسان شمالی برگزار شود.

مهمان نواز درواقع پنجمین مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی خراسان شمالی محسوب می شود و پیش از این علی اسداللهی یزدی، عادل بیگ بابایی، محمدرضا مروی مقدم و علی اصغر رضازاده در این سمت فعالیت کرده اند.

 

کد خبر 2266598

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha