۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۸:۵۲

با حکم رییس سازمان حج و زیارت؛

سرپرست حج و زیارت خراسان شمالی منصوب شد

سرپرست حج و زیارت خراسان شمالی منصوب شد

بجنورد- رییس سازمان حج و زیارت کشور با صدور حکمی، محمدباقر قاصری را به عنوان سرپرست جدید حج و زیارت خراسان شمالی منصوب و جایگزین جواد شاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید اوحدی با صدور حکمی ضمن قدردانی از زحمات جواد شاد، مدیر سابق حج و زیارت خراسان شمالی، محمدباقر قاصری را به عنوان سرپرست جدید این مدیریت در استان منصوب کرده است.

سرپرست جدید حج و زیارت خراسان شمالی پیش از این به مدت چندین سال در سمت های مختلف مدیریت حج و زیارت خراسان رضوی مشغول فعالیت بوده است.

جواد شاد، مدیر سابق حج و زیارت خراسان شمالی نیز با حکم معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت به سمت معاون حج و زیارت استان خراسان رضوی منصوب شد.

وی هشت سال پیش از حج و زیارت خراسان رضوی به خراسان شمالی منتقل شد و اکنون بار دیگر به عنوان معاون حج و زیارت خراسان رضوی به مشهد بازگشته است.

در حکم انتصاب محمدباقر قاصری به عنوان سرپرست مدیریت حج و زیارت خراسان شمالی آمده است: با عنایت به سابقه و تجربه جنابعالی در امور حج و زیارت، به عنوان سرپرست حج و زیارت خراسان شمالی منصوب می شوید.

این حکم می افزاید: امید است با اتکال به خداوند متعال و در ظل عنایات حضرت بقیه الله الاعظم(ارواحنا فداه)، توجه به منویات رهبر معظم انقلاب و در راستای اجرای سیاست های دولت تدبیر و امید و به کارگیری تمام استعداد و توان خود توأم با هماهنگی و همکاری با کلیه حوزه ها، در پیشبرد اهداف سازمان با رعایت اصل خدمت هر چه بهتر و بیشتر به زائرین بیت الله الحرام و اعتاب مقدسه و نیز حفظ منافع و مصالح و گسترش خدمت به آنان در جهت نیل به پیشرفت روز افزون و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مؤفق و مؤید باشید.

به گزارش خبرنگار مهر، استان خراسان شمالی در شمال شرق کشور بیش از ۹۱۵ هزار نفر جمعیت دارد و همه ساله از این استان قریب به هشت هزار نفر به حج عمره، حدود هزار نفر به حج تمتع و افزون بر هفت هزار نفر به عتبات عالیات اعزام می شوند.

کد خبر 2582067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha