۱۵ مهر ۱۳۹۴، ۸:۴۸

با حکم مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی؛

رییس جدید اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مانه و سملقان منصوب شد

رییس جدید اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مانه و سملقان منصوب شد

بجنورد- طی حکمی از سوی مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی، محمد قربانی به عنوان رییس جدید اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مانه و سملقان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، با صدور حکمی از سوی حجت الاسلام سیف الله سهرابی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی، محمد قربانی به عنوان رییس جدید اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مانه و سملقان در شمال غربی این استان منصوب شده است.

قربانی در شهرستان مانه و سملقان جایگزین حجت الاسلام عباس مهدوی راد شده که از خرداد ماه سال ۹۳ تاکنون به عنوان رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مانه و سملقان فعالیت می کرد و چند روز گذشته از سوی مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی به عنوان رییس جدید اوقاف و امور خیریه شهرستان شیروان منصوب و معرفی شد.

رییس جدید اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مانه و سملقان سابقه فعالیت در اداره تحقیق اداره کل اوقاف و امور خیریه استان خراسان شمالی و نهاد اوقاف و امور خیریه شهرستان بجنورد را در کارنامه خود دارد.

مراسم تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مانه و سملقان شامگاه سه شنبه با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خراسان شمالی، روحانیان و شماری از خدام امامزاده ها و بقاع متبرکه شهرستان مانه و سملقان برگزار شد و محمد قربانی به صورت رسمی فعالیت خود را به عنوان رییس اداره اوقاف و امور خیریه مانه و سملقان آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، اکنون در شهرستان مانه و سملقان با جمعیت بیش از ۱۰۵ هزار نفر ۷۱۵ موقوفه و ۱۲ بقعه امامزاده وجود دارد.

کد خبر 2934030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha