۳۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۳۵

همزمان با ماه رمضان در خراسان شمالی؛

برنامه های قرآنی تبلیغات اسلامی در ۳۰ مؤسسه اجرا می شود

برنامه های قرآنی تبلیغات اسلامی در ۳۰ مؤسسه اجرا می شود

بجنورد- مسئول دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: همزمان با ماه رمضان برنامه های قرآنی نهاد تبلیغات اسلامی استان در ۳۰ موسسه قرآنی برگزار می شود.

حمزه بابایی مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر، از اجرای برنامه های قرآنی همزمان با ماه رمضان در ۳۰ موسسه قرآنی خبر داد و افزود: در این راستا از نخستین روز ماه مبارک رمضان برنامه های جزء خوانی قرآن کریم در محل امامزاده سیدعباس(ع) بجنورد با حضور قاریان برجسته استانی و شهرستانی در حال برگزاری است.

به گفته وی با هماهنگی های انجام شده با موسسات قرآنی خراسان شمالی، مقرر شده تا این موسسات در کنار فعالیت های فعلی خود، ویژه برنامه‌های ماه رمضان مانند جزء خوانی قرآن کریم را هم انجام دهند.

بابایی مقدم در ادامه از برگزاری هشتمين دوره آزمون تفسير قرآن کريم با عنوان نورالهدي به همت نهاد تبلیغات اسلامی استان خبر داد و افزود: اين آزمون در دو ۲ رشته، حفظ يک جزء شامل جزء ۲۴ و سه جزء شامل جزء هاي ۲۴، ۲۵ و ۲۶ با بهره گيري از تفسير نمونه برگزار خواهد شد.

وی با با بيان اين که شرکت براي تمام گروه هاي سني آزاد است، اضافه کرد: علاقه مندان تا سی و یکم تيرماه فرصت دارند از طريق پايگاه اطلاع رساني تلاوت در اين دوره از مسابقات شرکت کنند.

مسئول دارالقرآن الکریم خراسان شمالی افزود: اين آزمون در راستاي تربيت نيرو و انس و الفت بيشتر با اين کتاب آسماني آبان ماه سال جاري برگزار خواهد شد.

کد خبر 2783728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha