۲ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۰۳

۲۶ و ۲۷ آبان؛

دومین کنگره سراسری روان‌شناسی کودک و نوجوان برگزار می‌شود

دومین کنگره سراسری روان‌شناسی کودک و نوجوان برگزار می‌شود

دومین کنگره سراسری روان‌شناسی کودک و نوجوان با عنوان «ارتقا سلامت روان» به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی در ۲۶ و ۲۷ آبان ۱۳۹۴ برگزار می‌‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، دومین کنگره سراسری روان‌شناسی کودک و نوجوان با عنوان «ارتقا سلامت روان»، به کوشش انجمن روان‌شناسی بالینی کودک و نوجوان ایران و به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی در ۲۶ و ۲۷ آبان ۱۳۹۴ برگزار می‌گردد.

دکتر حمیدرضا پور اعتماد دبیر علمی کنگره و دکتر مهدی خانبانی دبیر اجرایی این همایش می‌باشند.   

آخرین مهلت ارسال چکیده مقاله‌ها به این همایش علمی تا ۱۵ شهریور ۹۴ خواهد بود. این همایش دارای چهار محور اصلی نظام‌های آموزشی، سیاست‌گذاری، خانواده، رسانه و هنر می‌باشد.

زیرمجموعه‌های محور «نظام‌های آموزشی» بدین شرح است: نظام‌های آموزشی و حمایت از تحول بهینه کودک، چالش‌های پیش روی آموزش خردسالان و پیش‌دبستان، آموزش و پرورش شناختی، مدرسه و سلامت مدرسه(مدرسه و سلامت جسمی، مدرسه و سلامت روان)

در محور «سیاست‌گذاری» موضوعاتی هم‌چون کودکان با نیازهای ویژه، تامین تحول بهینه کودکان و نوجوانان، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، حمایت از کودکان و نوجوانان در معرض آسیب مطرح شده است.

زیرمجموعه محور «خانواده»، موضوعاتی همانند عوامل محافظت‌کننده و تهدید‌کننده خانواده ایرانی، فرزندپروری در ایران: سبک‌ها و مهارت‌ها، چالش‌های خانواده در تعامل با رسانه، دنیای مجازی و نقش پدران در تحول سلامت کودک می‌باشد.

محور «رسانه و هنر» شامل مواردی از قبیل شبکه‌های اجتماعی، تلویزیون، تئاتر و سینمای کودک، انتشارات و بازی‌های رایانه‌ای می‌شود.

پژوهشگران محترم برای کسب اطلاعات بیشتر و هم‌چنین آگاهی از شرایط ارسال مقاله به نشانی http://www.iranachildpsy.irwww.iranachildpsy.ir مراجعه کنند.

دبیرخانه همایش نیز با شماره تماس‌ ۲۲۴۳۹۰۰۹-۰۲۱ و رایانامه info@iranachildpsy.ir آماده پاسخ‌گویی به سوال‌های دانشجویان و پژوهش‌گران گرامی خواهد بود.

کد خبر 2785439

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha