۳ تیر ۱۳۹۴، ۱۳:۳۷

واقعه هفتم تیر منجر به اتحاد مردم ایران در مقابله با تروریسم شد

واقعه هفتم تیر  منجر به اتحاد مردم ایران در مقابله با تروریسم شد

مشهد- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات خراسان رضوی گفت: هفتم تیر نقطه تقابل حامیان ولایت فقیه و معاندان انقلاب و عامل ظهور وحدت و یکپارچگی ملت ایران در برابر تروریسم است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد سلطانی، ظهر چهارشنبه در نشست خبری تبیین برنامه های هفته قوه قضائیه که در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات خراسان رضوی برگزار شد اظهار داشت: هفتم تیر اوج تقابل حامیان ولایت فقیه و عاشقان حقیقی امام (ره) با معاندان انقلاب و یکی از حساس ترین مقاطع تاریخی کشور به شمار می رود.

وی با بیان این که این حادثه عامل ظهور وحدت و یکپارچگی ملی ایرانیان شد افزود: این حادثه نه تنها منجر به قرار گرفتن نظام در سراشیبی سقوط و فروپاشی نشد بلکه عزم و اراده مردم در مقابله با گروهک های ضدانقلاب وحدت بخشید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات خراسان رضوی با اشاره به این که بزرگداشت شهدای هفتم تیر موجب تببین توطئه استکبار جهانی در عناد با جمهوری اسلامی ایران می شود گفت: حفظ و یاد نام شهدا و تجلیل از مدیریت امام خمینی که توانستند بحران سال های ابتدای انقلاب را مرتفع سازند از اهداف برگزاری برنامه های تجلیل از شهدای هفتم تیر است.

وی دیگر اهداف این برنامه ها را برشمرد و افزود: شناساندن چهره نفاق و منافقین به نسل سوم و چهارم انقلاب و تبیین دیدگاه شهید بهشتی در باب دولت، ملت، همدلی و همزبانی از دیگر اهداف درنظر گرفته شده در برنامه های هفته قوه قضاییه است.

حجت الاسلام سلطانی از برگزاری برنامه تجلیل از شهدای هفتم تیر در حرم مطهر خبر داد و گفت: این مراسم شنبه شب ۶ تیر با سخنرانی حجت الاسلام رئیسی دادستان کل کشور برگزار می شود.

وی ادامه داد: از شهدای والامقام هفتم تیر در ۳۰ شهرستان استان توسط دفاتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تجلیل می شود.

حجت الاسلام سلطانی افزود: در سخنرانی پیش ازخطبه های نمازجمعه این هفته روسای دادگستری مراکز استان وشهرستان ها به تبیین جایگاه شهید بهشتی می پردازند.

وی با اشاره به برگزاری مراسم ویژه شهدای هفتم تیر در پنج مسجد محوری شهر مشهد افزود: مزار شهیدان قاسم صادقی، جواد اسدزاده، علی اکبر دهقان، مهدی امین زاده و حسین سعادتی از شهدای حادثه هفتم تیر که دررواق دارالحکمه حرم مطهر مدفون هستند گل آرایی خواهد شد.

حجت الاسلام سلطانی ادامه داد: معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد شرح حال شهید بشهتی و شهدای هفتم تیر را در محل هایی که به نام آن ها نامگذاری شده است نصب خواهد کرد.

کد خبر 2786501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha