۸ تیر ۱۳۹۴، ۱۹:۳۴

با حضور استاندار کرمان؛

چندین طرح صنعتی و عمرانی در جنوب کرمان افتتاح شد

چندین طرح صنعتی و عمرانی در جنوب کرمان افتتاح شد

کرمان - با حضور استاندار کرمان در شهرستانی جنوبی این استان چندین طرح عمرانی و صنعتی افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، در جریان سفر امروز علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان به جنوب این استان بلوار شهدای دولت (کنارگذرشرقی شهرستان جیرفت) با اعتباری معادل دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی به بهره برداری رسید.

همچنین پروژه آسفالت و زیرسازی بلوار ورودی شهر دوساری با هزینه سه میلیارد تومان از محل اعتبارات راه و شهرسازی جنوب و شهرداری دوساری افتتاح شد.

علیرضا رزم حسینی در سفر یک روزه خود به شهرستان جیرفت از روند ساخت محور جیرفت- بم- کرمان و پروژه بازسازی تونل بهمن جبالبارز بازدید کرد.

بنابر این گزارش، کل مسیر پروژه جیرفت- سه راهی بم ۷۸ کیلومتر است که ۴۵ کیلومتر آن در حوزه جنوب قرار دارد، ۱۷ کیلومتر آن به بهره برداری رسیده و آسفالت ۵ کیلومتر دیگر آن نیز آماده بهره برداری است.

همچنین تونل بهمن جبالبارز که در اثر آتش سوزی دو دستگاه اتوبوس آسیب دیده بود با هزینه ۸۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی و با انجام سازه مسلح فلزی و ایجاد سقف کاذب، بازسازی و آماده بهره برداری است.

افتتاح کارخانه رب گوجه فرنگی، بررسی پروژه های عمرانی، اقتصادی و صنعتی شهرستان جیرفت و حضور در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان از دیگر برنامه های استاندار کرمان در این سفر خواهد بود.

شهرستان جیرفت به عنوان دروازه ورودی هفت شهرستان جنوبی استان کرمان با ۲۸۰ هزار نفر جمعیت در فاصله ۲۳۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است

همچنین با حضور استاندار کرمان کارخانه رب گوجه با اعتباری معادل دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید

این کارخانه با سرمایه گذاری بخش خصوصی برای ۳۳ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

همچنین علیرضا رزم حسینی در ادامه از کارخانه شیر «لبن ناب» و کارخانه «نیلی صنعت» عنبرآباد بازدید کرد.

بنابر این گزارش، کارخانه نیلی صنعت هفت خط تولید رب و فرآورده های گوجه فرنگی، پیاز خشک و پودر پیاز، خط انجماد سریع انواع میوه و سبزیجات فرآوری، انواع سبزیجات به روش آی کیو اف، درجه بندی و بسته بندی انواع میوه و سبزیجات، خط فرآوری و بسته بندی خرما، خط شیره خرما و سایر فرآورده ها دارد.

این کارخانه با ۲۳ میلیارد تومان اعتبار توسط سرمایه گذار بخش خصوصی و ۳.۶ میلیارد تومان از محل تسهیلات سازمان جهاد کشاورزی جنوب استان کرمان در حال ساخت است.

استاندار کرمان امروز دوشنبه به جیرفت و عنبرآباد سفر کرده است.

کد خبر 2790626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha