۱ بهمن ۱۳۸۴، ۱۴:۴۷

مدت اعتبار دفترچه هاي درماني بيمه شدگان افزايش مي يابد

مدت اعتبار دفترچه هاي درماني بيمه شدگان افزايش مي يابد

مديرعامل سازمان تأمين اجتماعي گفت: به منظور تكريم ارباب رجوع و تسهيل امور مراجعات، مدت اعتبار دفترچه‌هاي درماني بيمه‌شدگان بزودي افزايش خواهد يافت.

به گزارش خبرگزاري مهر ، داود مددي، در دومين نشست شوراي مديران سازمان تأمين اجتماعي افزود: بايد ترتيبي اتخاذ شود تا با كاهش اقدامات زائد، استانداردسازي و روانسازي امور، فعاليت‌هاي بيمه‌شدگان، مستمري‌ بگيران و كارفرمايان تسريع و تسهيل شود.

مديرعامل سازمان تأمين اجتماعي با اشاره به حذف معاينات پزشكي بدو استخدام گفت: به منظور رفاه حال بيمه‌شدگان با حذف معاينات پزشكي و با ارائه فرم خوداظهاري و اعتماد به مردم خواستيم تا خود به اظهار بيماريها و مشكلات بپردازند و با اين اقدام ضمن ايجاد تسهيلات براي بيمه‌شدگان در هزينه‌ها نيز صرفه‌جويي خواهد شد.

مددي با بيان اينكه طب‌ كار و معاينات بدو استخدام قانوناً برعهده كارفرمايان است، افزود: در اين زمينه سازمان تأمين اجتماعي بايد با ايجاد ساز و كارهاي مناسب كارفرمايان را متعهد به انجام وظيفه كند.

وي تصريح كرد: بايد به سمتي حركت كنيم كه هزينه و فايده براي سازمان تأمين اجتماعي در جلب رضايتمندي مردم معنا پيدا كند تا از اين طريق ضمن اعتمادسازي در بين بيمه‌شدگان، موجبات گرايش مردم به بيمه را فراهم كنيم.

در اين مراسم همچنين محمد بنائيان سفيد، از سوي مديرعامل سازمان تأمين اجتماعي به سمت معاون مديرعامل در امور فرهنگي و اجتماعي و با تقدير از زحمات ابراهيم رستميان مقدم، وي نيز به سمت مشاور مديرعامل در امور فرهنگي منصوب شد.

همچنين از سوي داود مددي، مديرعامل سازمان تأمين اجتماعي، سيدمحمدرضا رضوي، محمدرضا مهتدي و علي شريفي به ترتيب به عنوان مديركل دفتر بازرسي مديرعامل، مديركل دفتر نظارت و ارزشيابي امور استانها و مديركل حراست منصوب شدند و از زحمات علي ‌اصغر فرجي، مهدي نظريان و محسني كه پيش از اين به ترتيب عهده‌دار اين مسئوليت‌ها بودند، تقدير شد.

کد خبر 280332

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha