۹ تیر ۱۳۹۴، ۱۳:۴۷

طی تابستان امسال؛

۲۸۰ برنامه ورزشی در خراسان شمالی برگزار می شود

۲۸۰ برنامه ورزشی در خراسان شمالی برگزار می شود

بجنورد- معاون ورزشی اداره كل ورزش و جوانان خراسان شمالی از برگزاری ۲۸۷ برنامه ورزشی طی ایام تابستان امسال در شهرستان های مختلف خراسان شمالی به منظور غنی سازی اوقات فراغت تابستانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، كوروش بهادری ظهر سه شنبه در نشست خبری اعضای ساماندهی امور جوانان خراسان شمالی که در زمینه اعلام برنامه های اوقات فراغت ایام تابستانی برگزار شد، اظهار کرد: توسعه سلامت یكی از اولویت های مهم كاری اداره كل ورزش و جوانان خراسان شمالی بوده و در این زمینه لازم است دستگاه های اجرایی این اداره كل در راستای تحقق این هدف مهم یاری دهند.

وی با بیان این که خانواده ها طی ایام تابستان در راستای سلامت فرزندان خود هزینه های زیادی می کنند، تصریح كرد: از این جهت باید تلاش كرد تا با ارائه خدمات و اقدامات مناسب، اوقات فراغت جوانان و نوجوانان غنی سازی شده و برای پر کردن آن برنامه های متنوعی اجرا کرد.

بهادری اظهار داشت: برنامه های اوقات فراغت نباید تنها به ایام تابستان خلاصه شود بلكه در طول سال نیز باید از برنامه های ورزشی بهره كافی را برد.

وی افزود: در راستای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، در طول تابستان امسال ۲۸۷ برنامه ورزشی برای بهره مندی ۴۰ هزار نفر از جوانان استان برگزار می شود.

معاون ورزشی اداره كل ورزش و جوانان خراسان شمالی با تاكید بر این كه امسال تیم های نظارتی نیز بر عملكرد مربیان ورزشی و متولیان اوقات فراغت نظارت دارند، تصریح كرد: این تیم ها به صورت محسوس و نامحسوس عملكرد مربیان را ارزیابی می كنند.

بهادی تصریح کرد: همچنین در این راستا و در مورد تمامی رشته های ورزشی نباید از مربیان فاقد كارت مربی گری در خراسان شمالی استفاده شود.

وی گفت: طبق هماهنگی های صورت گرفته با شهرداری بجنورد در تابستان امسال ساماندهی ورزش در محلات نیز در دستور كار این اداره كل قرار گرفته تا از این طریق نیز نسبت به غنی سازی اوقات فراغت بخشی از نوجوانان و دانش آموزان اقدام شود.

کد خبر 2848273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha