۱۸ تیر ۱۳۹۴، ۱۶:۲۸

درچهارمحال و بختیاری؛

شهرک‌های صنعتی باید به فعال‌ترین شهرک‌های صنعتی کشور تبدیل شوند

شهرک‌های صنعتی باید به فعال‌ترین شهرک‌های صنعتی کشور تبدیل شوند

شهرکرد - استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: شهرک‌های صنعتی استان باید به فعال‌ترین شهرک‌های صنعتی کشور تبدیل شوند و از ظرفیت سرمایه گذاری‌های انجام شده باید برای ایجاد اشتغال در این شهرک‌ها بهره گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم سلیمانی دشتکی ظهر پنج شنبه در کارگروه حل مشکلات واحد های صنعتی استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه نبود سرمایه در گردش مشکل واحد های تولیدی چهارمحال و بختیاری است که باید تلاش شود این این مشکل رفع شود، اظهار داشت: هم اکنون به واسطه وجود تحریم ها، نبود سرمایه در گردش، تامین نشدن مواد اولیه و... و. واحد های صنعتی این استان با مشکلات مختلفی روبرو شده اند و با ظرفیت کامل خود کار نمی کنند.

وی تاکید کرد: بانکها به عنوان مهمترین حمایت کننده بخش صنعت باید در این حوزه گام های اساسی تر بردارند و در راستای کمک به تولید اشتغال به واحد های صنعتی استان کمک کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بانکها با واحد های صنعتی استان همکاری کنند و تلاش کنند که بتوانند در راستای ارائه تسهیلات، مشکلات آنها را حل کنند.

قاسم سلیمانی دشتکی بیان کرد: دولت در تلاش است که با فعال کردن بخش صنعت و شکوفایی این حوزه گام اساسی در تولید اشتغال در استان بردارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: شهرک های صنعتی استان بایدبه فعال ترین شهرک های صنعتی کشور تبدیل شوند و از ظرفیت سرمایه گذاری های انجام شده باید برای ایجاد اشتغال در این شهرک ها بهره گرفت.

قاسم سلیمانی دشتکی تاکید کرد: با افزایش ظرفیت تولید در بسیاری از واحدهای صنعتی با سرمایه گذاری بسیار کم، می توان اشتغال بیشتری ایجاد کرد و این مهم نیاز به گرفتن بازار و تولید محصول با کیفیت و کمک و همیاری بانکها و... دارد.

کد خبر 2854951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha