۲ آذر ۱۴۰۱، ۱۶:۱۰

فرماندار پارس‌آباد:

واحدهای تولیدی پارس‌آباد مشکل سرمایه در گردش دارند

واحدهای تولیدی پارس‌آباد مشکل سرمایه در گردش دارند

پارس‌آباد- فرماندار پارس‌آباد سرمایه در گردش را مشکل واحدهای تولیدی دانست و گفت: با جمع‌بندی درخواست‌ها و اولویت‌بندی در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری، واحدها به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، جابر جهانبین بعد از ظهر چهارشنبه در بازدید از ناحیه صنعتی پارس‌آباد با اشاره به هزینه کرد بیش از ۱۰ میلیارد تومان برای اجرای پروژه انتقال آب از کانال اصلی به ناحیه صنعتی اظهار کرد: مشکل آب ناحیه صنعتی پارس‌آباد با احداث پمپاژ پیشرفته تا ۲ ماه آینده رفع می‌شود.

وی استقبال سرمایه گذاران برای حضور در این ناحیه را بسیار چشمگیر توصیف کرد و گفت: با تخصیص ۳ میلیارد تومان اعتبار از محل تملک دارایی زیرساخت‌های ناحیه صنعتی پارس‌آباد شامل آب صنعتی، برق، گاز، مخابرات و آسفالت معابر تکمیل می‌شود.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد بیان کرد: در ۲ سال اخیر با اعطای مشوقات ارائه شده و تخفیفات در نظر گرفته شده، سرمایه گذاران خوبی در این ناحیه حضور یافتند که با اجرای این طرح های صنعتی، جهش خوبی در تولید و صنعت این شهرستان اتفاق خواهد افتاد.

جهانبین خاطر نشان کرد: فیبر نوری و حل نواقص مخابراتی ناحیه صنعتی پارس‌آباد نیز در برنامه است.

وی درخواست تسهیلات سرمایه در گردش را برای رونق تولید از دیگر مشکلات واحدها عنوان کرد و گفت: با جمع‌بندی درخواست‌ها و اولویت‌بندی در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری، واحدها به بانک‌های عامل معرفی خواهند شد.

کد خبر 5638680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha