۲۱ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۰۷

معین کریم‌الدینی به مهر گفت:

سوژه مستند جدیدم هنوز حاضر نیست جلوی دوربین آید/«آتلان» در شیکاگو

سوژه مستند جدیدم هنوز حاضر نیست جلوی دوربین آید/«آتلان» در شیکاگو

فیلم مستند «آتلان» ساخته معین کریم الدینی فرم درخواست حضور در جشنواره بین المللی فیلم شیکاگو را پر کرده و در صورت پذیرش مهرماه در این رویداد هنری حضور می‌یابد.

معین کریم‌الدینی کارگردان مستند «آتلان» درباره حضور اثرش در جشنواره‌های خارجی به خبرنگار مهر گفت: پخش کننده مستند سینمایی «آتلان» مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است و پس از اینکه حضور در جشنواره فیلم‌های مستند آمستردام با نام «ایدفا» را از دست دادیم برای شرکت در  جشنواره بین المللی فیلم شیکاگو فرم درخواست ارسال شد که در صورت پذیرش، مهرماه سال جاری در این جشنواره نمایش داده خواهد شد.   

وی با اشاره به طرح تازه برای ساخت مستند بیان کرد: از اسفند سال گذشته طرح ساخت مستندی با موضوع اجتماعی را در دست گرفتم و تمام مراحل تحقیق و پژوهش را نیز به انجام رساندم، اما در مرحله اجرا و کارگردانی با مشکل مواجه هستم.

کریم الدینی ادامه داد: سوژه‌ای که داستان حول محور او می چرخد حاضر نیست جلوی دوربین آید. البته این مساله را در فیلم «آتلان» نیز داشتم ولی در نهایت علی گوگ نژاد راضی شد مقابل دوربین حضور یابد.

این مستندساز متذکر شد: اگر نتوانم فرد مورد نظر را که محور فیلم است مقابل دوربین آورم، مجبور می شوم یا آدم دیگری که وضعیتی مشابه با سوژه اصلی دارد مقابل دوربین آورم و یا در نهایت از ساخت فیلم منصرف شوم.

کارگردان فیلم «آتلان» در پایان صحبت های خود گفت: سوژه فیلم جدیدم اجتماعی است و اگر سوژه راضی نباشد از نظر اخلاقی نمی توان فیلم را ساخت.

کد خبر 2855767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha