۲۰ تیر ۱۳۹۴، ۱۵:۲۱

معاون وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد:

ظرفیت مرز پرویزخان به درستی مورد بهره برداری قرار نگرفته است

ظرفیت مرز پرویزخان به درستی مورد بهره برداری قرار نگرفته است

کرمانشاه- معاون وزیر راه و شهرسازی بر استفاده از ظرفیت مرز پرویزخان تاکید کرد و گفت: تاکنون از این ظرفیت به درستی استفاده نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، داوود کشاورزیان معاون وزیر راه و شهرسازی بعد از ظهر امروز شنبه در ادامه سفر یکروزه خود به کرمانشاه از پایانه مرزی پرویز خان در شهرستان قصرشیرین بازدید کرد.

در این بازدید مسائل مربوط به ساماندهی، مشکلات و راهکارهای بهره وری بیشتر از این ظرفیت تجاری در مرزهای استان کرمانشاه طرح و مورد بررسی قرار گرفت.

از جمله مسائل مطرح شده در این بازدید می توان به واگذاری مدیریت این مرز رسمی به گمرک استان، صادرات یکسره کالا ااز این مرز به عراق و مشکلات فیزیکی این مرز از جمله دیوار کشی و حصار کشی آن اشاره کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در این بازدید بر صادرات کالا از این پایانه مرزی و به صورت یکسره تا عراق تاکید کرد و آن را در راستای انتظام بخشی برای اعمال ماده ۱۲ قانون و واگذری مدیریت آن به گمرک دانست.

کشاورزیان بر رایزنی مسئولین استانی و متولیان با طرفیت عراقی به این منظور تاکید کرد.

وی گفت: متاسفانه علی رغم هزینه های صورت گرفته برای احداث پایانه مرزی پرویز خان از ظرفیت آن، آنگونه که باید استفاده نشده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: در صورت استفاده از ظرفیت این پایانه مرزی و صادرات کالا از طریق آن یک نظم خاص نیز در مرز حاکم شده و بی نظمی های موجود نیز تا حدی رفع خواهد شد.

کد خبر 2856270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha