۲۰ تیر ۱۳۹۴، ۱۶:۱۸

با حضور معاون وزیرراه و شهرسازی؛

مشکلات پایانه مرزی پرویزخان موردبررسی قرار گرفت

مشکلات پایانه مرزی پرویزخان موردبررسی قرار گرفت

کرمانشاه- با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی مشکلات پایانه مرزی پرویز خان مورد بحث و بررسی قرار گرفت که از مهمترین مباحث می توان به ضرورت مدیریت این مرز توسط کمرگ اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، داوود کشاورزیان معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان حمل و نقل جاده ای کشور، صبح امروز شنبه به منظور بازدید از راه های استان و مشکلات حوزه راه و حمل و نقل به استان کرمانشاه سفر کرد.

وی پس از بازدید از کمربندی شرقی کرمانشاه، پروژه چهارخطه در دست احداث بالاتاق و روستای حبیبوند و نقاط حادثه خیز مسیرهای ذکر شده درجمع مردم حاضر و در جریان مشکلات آنها قرار گرفت که از آن جمله می توان به درخواست زیرگذر و تقاطع دوربرگردان برای ابتدا و انتهای روستای حبیب وند که از جمله نقاط حادثه خیز استان است اشاره کرد.

بازدید از پایانه مرزی پرویزخان از دیگر برنامه های سفر یکروزه کشاورزیان به استان کرمانشاه بود که طی این بازدید در جمع مسئولین و متولیان این بازارچه مرزی حاضر شد و در جریان مشکلات این مرز رسمی قرار گرفت.

ضرورت مدیریت گمرک بر مرز پرویزخان

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در این بازدید بر ضرورت مدیریت این مرز توسط گمرک تاکید کرد.

فتح الله حسینی افزود: تا زمانی که گمرک مدیریت مرز را عهده دار نشود بی نظمی های موجود مرتفع نشده و ساماندهی درستی صورت نمی گیرد.

فرماندار شهرستان قصرشیرین نیز، این مرز را یک مرز بین المللی دانست که نیازمند پیاده سازی قوانین براین اساس است.

افشین رضایی، متولی اصلی مرز پرویزخان را گمرک دانست و مشکلات موجود چون دیوار کشی و... را رسمی شدن آن پیش از تحویل به گمرک برشمرد.

زیرساخت های لازم برای فعالیت اقتصادی فراهم نیست

رئیس گمرک پرویزخان هم در ادامه با اشاره به تغییرات و ساماندهی های اخیر این مرز گفت: علی رغم تغییرات ۹۰ درصدی هنوز زیرساخت های لازم آماده نیست.

مراد محمدی افزود: فضای موجود در این مرز رسمی جابگوی فعالیت های اقتصادی نبوده وی یکی از مهمترین دلایل آن نیز دخالت منطقه ویژه اقتصادی قصرشیرین است.

لازم به ذکر است در پایان این مباحث، و تصمیم معاون وزیر راه و شهرسازی قرار بر برگزاری جلسه ای بین مسئولان اداره کل راه و شهرسازی استان و اداره کل حمل و نقل و پایانه ها برای رفع مشکلات مذکور گذاشته شد.

کشاورزیان در ادامه بازدیدهای خود از قطعه چهارم و قطعه هفت بزرگراه کربلا نیز بازدید کرد.

 

 

 

 

 

 

 
کد خبر 2856323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha