۲۰ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۱

در سفری یک روزه؛

معاون وزیر راه از نقاط حادثه خیز محورهای کرمانشاه بازدید کرد

معاون وزیر راه از نقاط حادثه خیز محورهای کرمانشاه بازدید کرد

کرمانشاه- معاون وزیر راه و شهرسازی در سفر یکروزه خود به استان کرمانشاه از راه ها و نقاط حادثه خیز استان بازدید و مشکلات آنها را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش خبرنگار مهر، داوود کشاورزیان معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان حمل و نقل جاده ای کشور، صبح امروز شنبه به منظور بازدید از محورها و نقاط حادثه خیز کرمانشاه به این استان سفر کرد.

وی از ابتدای سفر یکروزه خود تاکنون از کمربندی شرقی کرمانشاه، پروژه چهارخطه در دست احداث بالاتاق و روستای حبیبوند و نقاط حادثه خیز مسیرهای ذکر شده بازدید و آنها را مورد بررسی قرار داده است.

وی در حین بازدیدها در جمع مردم این نقاط حاضر و در جریان مشکلات آنها قرار گرفت که از آن جمله می توان به درخواست زیرگذر و تقاطع دوربرگردان برای ابتدا و انتهای روستای حبیب وند که از جمله نقاط حادثه خیز استان است اشاره کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه نیز در حاشیه این بازدیدها و در پاسخ به درخواست مردم روستای حبیب وند گفت: مطالعات تقاطع انجام شده و مناقصه زیر گذر نیز برگزار می شود.

عبدالله بهادری افزود: در ابتدا و انتهای روستای حبیبوند نیز در آینده نزدیک یک دور برگردان احداث خواهد شد و هم اکنون در دست اقدام است.

وی، ایمن سازی و جداسازی مسیر رفت و برگشت را از اهداف ایجاد این دو برگردان و تقاطع در مسیر مذکور عنوان کرد.

لازم به ذکر است، کشاورزیان و هیئت همراه هم اکنون از سمت کرمانشاه به سمت شهرستان قصرشیرین در حرکت بوده و علاوه بر بازدید از مسیرهای بین راه و نقاط حادثه خیز در شهرستان قصرشیرین نیز توقفی خواهند داشت و به بررسی مشکلات مسیرهای منتهی به این شهرستان نیز خواهند پرداخت.

کد خبر 2855970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha