۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۹:۲۸

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

توجه همزمان به حقوق کارگر و کارفرما ضامن ارتقای تولید داخلی است

توجه همزمان به حقوق کارگر و کارفرما ضامن ارتقای تولید داخلی است

بجنورد- قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: توجه متناسب، توأمان و همزمان به حقوق کارگران و کارفرمایان ضامن ارتقای تولید داخلی کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، دوشنبه شب در همایش تجلیل از کارفرمایان برتر خراسان شمالی، اظهار کرد: کار و فعالیت یکی از موضوعاتی است که در آموزه های دین اسلام سفارش زیادی به آن شده است.

وی با بیان این که همچنین دین مبین اسلام اهمیت زیادی به تکریم کاگر و کارفرما قائل شده است، تصریح کرد: در اسلام سفارش شده تا دستمزد کارگر در اسرع وقت و تا قبل از خشک شدن عرق وی پرداخت شود اما در عین حال بر تکریم کارفرما نیز تاکید شده است.

حجت الاسلام یعقوبی با اشاره به این که در هر جامعه ای عده ای در کار و تلاش جلودار هستند، افزود: این افراد پیشتاز با کارهای کلان خود زیرساخت های اشتغال را برای تعداد زیادی از افراد جامعه مهیا می کنند که این موضوع بسیار باارزش بوده و باید به آن ارج نهاد.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی اضافه کرد: جلوداران و پیش آهنگان عرصه کار و تولید با تلاش و کارآمدی خود اشتغال ایجاد کرده و دغدغه های مالی و زندگی بسیاری از خانواده ها را برطرف می کنند.

حجت الاسلام یعقوبی با تأکید بر این که به همین دلیل بر اساس آموزه های دین مبین اسلام و در جامعه اسلامی کارگر و کارفرما هر دو عزیر هستند، تصریح کرد: توجه متناسب، توأمان و همزمان به حقوق کارگران و کارفرمایان ضامن ارتقای تولید داخلی کشور است.

امام جمعه بجنورد گفت: کارگران و کارفرمایان جامعه اسلامی با همدلی و اتحاد یکدیگر می توانند اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری را در این کشور اجرایی کرده و به تحقق برسانند.

 

کد خبر 2858512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha