۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۳۴

مدیر کل کتابخانه های استان مرکزی خبر داد:

فراخوان طراحی فضـای داخلی کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی

فراخوان طراحی فضـای داخلی کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی

اراک- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی از اعلام فراخوان طراحی فضـای داخلی کتابخانه‌های عمومی این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی، امین کمالوندی با اعلام این خبر افزود: اداره کل کتابخانه‌هـای عمومی استـان مرکزی به منظور واگذاری پروژه شاداب‌سازی کتابخانه‌‌ها در نظر دارد اقدام به شناسایی و ارزیابی افراد حقیقی و حقوقی واجد صلاحیت در زمینه  طراحی داخلی و دکوراسیون نماید.

وی اضافه کرد: شاداب‌سازی فضای کتابخانه‌های عمومی به منظور ارتقای پویایی کتابخانه‌ها و جذب کودکان و نوجوانان به این مراکز فرهنگی، در سال جاری اجرایی می‌شود.

کمالوندی با اشاره به اینکه یکی از اصلی‌ترین وظایف ما در کتابخانه‌های عمومی تامین فضای مناسب، راحت، امن و جذاب برای مراجعه‌کنندگان به کتابخانه‌های عمومی است، ادامه داد: این فراخوان در حوزه‌های مشاوره، طراحی و اجرا بوده و پوستر و فرم شرکت در فراخوان شاداب‌سازی در سایت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی به نشانی www.markazipl.ir قابل مشاهده است.

وی افزود: کلیه افراد حقیقی و حقوقی فعال در زمینه‌های دکوراسیون، طراحان، هنرمندان، دانشجویان، متخصصین و افراد خلاق علاقمند به حوزه طراحی داخلی می‌توانند با توجه به ویژگی‌ بخش‌های مختلف کتابخانه شامل بخش امانت، بخش مرجع، بخش کودک، سالن مطالعه و محوطه کتابخانه در این فراخوان شرکت نمایند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی اضافه کرد: علاقمندان به شرکت در این فراخوان حداکثر تا پایان مرداد ماه ۹۴ با مراجعه به سایت اداره کل و یا مراجعه حضوری به نشانی: بلوار فاطمیه، میدان فاطمیه، اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی، کمیته شاداب‌سازی کتابخانه‌ها نسبت به دریافت فرم مدارک مورد نیاز و تکمیل و ارسال آن اقدام نمایند.

گفتنی است ۸۱ باب کتابخانه‌ عمومی شامل ۶۱ باب کتابخانه شهری و ۲۰ باب کتابخانه روستایی در سطح استان مرکزی در حال ارائه خدمات فرهنگی به شهروندان هستند.

کد خبر 2858588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha