۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۳:۳۵

امیری:

نمایشگاه کتاب با ۳۵۰۰ عنوان اثر در شاهرود برپا می شود

نمایشگاه کتاب با ۳۵۰۰ عنوان اثر در شاهرود برپا می شود

شاهرود- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود از برپایی نمایشگاه کتاب به مناسبت هفته معلم در این شهرستان خبر داد و گفت: ۱۰ هزار جلد کتاب با سه هزار و پانصد عنوان در این نمایشگاه عرضه می شود.

محسن امیری در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به برپایی نمایشگاه کتاب‌ در شاهرود افزود: این نمایشگاه با عنوان های مذهبی، پزشکی و سلامت، ادبیات، تاریخ، زبان، کامپیوتر، روانشناسی، رومانهای ایرانی و خارجی، هنری، حقوق و فلسفه و آشپزی در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهید علامه مرتضی مطهری و پاسداشت روز معلم به برگزاری نمایشگاه کتاب اقدام کرده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: بازدیدکنندگان می‌توانند در این نمایشگاه از ۱۰ هزار جلد کتاب با سه هزارو پانصد عنوان  دیدن کنند و در صورت تمایل با استفاده از تسهیلات ویژه این نمایشگاه مانند تخفیف کتاب‌های مورد نیاز خود را خریداری کنند.  

امیری تاکید کرد: ترويج فرهنگ كتابخواني، تجهيز كتابخانه‌ها، ارایه کتاب‌هایی که به نوعی از محتوای کتاب‌های پشتیبانی می‌کنند از اهداف برگزاري اين نمايشگاه‌ها به شمار مي‌آيند.  

وی در پایان گفت: این نمایشگاه از پانزدهم تا سی و یکم اردیبهشت ماه در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود (انتشارات شبگیر تهران) از ساعت هشت صبح الی ۲۰ میزبان علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی خواهد بود.

 مراسم افتتاحییه این نمایشگاه روز سه شنبه ۱۵ اردیبهشت ساعت ۱۱:۳۰ با حضور مسئولان برگزار می شود.

کد خبر 2566865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha