۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۱۳:۱۳

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل؛

طرح ایجاد خانه شهریاران جوان در اردبیل اجرا می‌شود

طرح ایجاد خانه شهریاران جوان در اردبیل اجرا می‌شود

اردبیل - مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل گفت: با موافقت شورای شهر اردبیل طرح خانه شهریاران جوان در اردبیل به مرحله اجرا درخواهد آمد.

به گزارش خبرنگار مهر، بابک پورپناهی پیش از ظهر سه شنبه در دیدار با مدیرعامل خانه شهریاران جوان سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری تهران افزود: این طرح بزودی در کمیسیون فرهنگی شورای شهر و شهرداری اردبیل بررسی و در صورت تائید برای موافقت نهایی به شورا ارسال می شود.

وی با اشاره به کارکردهای خانه شهریاران ادامه داد: با اجرای این طرح می توانیم مجموعه شهریاران محلات را که تاکنون به صورت افتخاری فعالیت کرده اند، در قالب خانه شهریاران جوان ساماندهی و فعال کنیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل با تاکید بر ضرورت اجرای طرح خانه شهریاران جوان در مرکز استان یادآور شد: در بحث شهری و شهروندی این بحث می تواند یاریگر شورا و شهرداری در تاثیرگذاری فرهنگی و اجتماعی باشد.

وی با اشاره به اعتقاد شورا و شهرداری و سازمان فرهنگی ورزشی به جوانان تصریح کرد: براین اساس طی سالهای اخیر بحث جوانگرایی و بکارگیری جوانان متعهد و متخصص در بدنه شهری آغاز شده و این روند امروز می تواند به راه اندازی خانه شهریاران تسریع شود.

پورپناهی این جوانگرایی را بویژه در بحث فرهنگی و شهری مورد تاکید قرار داد و عنوان کرد: انگیزه و تفکرات نوین ثمره این اقدام بوده و باعث شده که تحرک قابل توجهی را در زمینه انتقال بحث های فرهنگ شهری شاهد باشیم.

کد خبر 2858835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha