۳۱ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۲۰

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی:

حمایت از صنایع کوچک بهترین گزینه برای ایجاد اشتغال پایدار است

حمایت از صنایع کوچک بهترین گزینه برای ایجاد اشتغال پایدار است

بجنورد - مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی سریعترین و بهترین راهکار ایجاد اشتغال پایدار در جامعه را در گرو حمایت از صنایع و بنگاه های کوچک دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی یوسفی صبح امروز در جمع خبرنگاران با تشریح برنامه های روز ملی حمایت از صنایع کوچک در شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی گفت: در راستای برگزاری و اجرای برنامه های مراسم روز ۲۱ مرداد ماه روز ملی صنایع کوچک، کمیته اطلاع رسانی در این شرکت تشکیل شده است.

وی برگزاری  تور صنعتی، بازدید از واحدهای تولیدی و نشست خبری را از جمله برنامه های روز ملی حمایت از صنایع کوچک عنوان کرد و با تاکید بر حمایت از واحدهای تولیدی و بنگاههای کوچک افزود: برای دست یافتن سریع به ایجاد اشتغال پایدار باید از صنایع و بنگاه های کوچک حمایت کرد.

یوسفی تصریح کرد: امروز مقوله اشتغال و به کارگیری جوانان در بخش های مختلف تولیدی و صنعتی و ایجاد اشتغال پایدار، از اهمیت ویژه ای برخوردار است و به همین جهت صنایع کوچک می توانند در تحقق این امر موفق عمل کنند.

وی افزود: به نظر می رسد با حمایت دستگاههای اجرایی از صنایع و بنگاههای کوچک، ایجاد رقابت در این گونه صنایع و بنگاهها افزایش یافته و زمینه های کار و اشتغال بیش از گذشته در آنها فراهم می شود.

یوسفی بر لزوم فرهنگ سازی رسانه ها در این زمینه تاکید کرد و گفت: ۲۱ مرداد ماه روز ملی حمایت از صنایع کوچک فرصت مناسبی است تا رسانه های با انعکاس اخبار و گزارشات این حوزه و انتشار نظرات صنعتگران و مسئولان، نقش خود را در راستای حمایت از صنایع کوچک ایفا کنند.

وی افزود : صنایع کوچک در بدو تاسیس و در اوایل دوران فعالیت و کار نیازمند حمایت مسئولان هستند و لذا باید با حمایت و تقویت آنها، زمینه رشد و بالندگی آنان را فراهم کرد.

یوسفی تصریح کرد: یکی از اساسی ترین راههای حمایت از صنایع و بنگاههای کوچک، استفاده از محصولات تولیدی آنها است.

به گزارش خبرنگار مهر، در حال حاضر ۱۴ شهرک و ناحیه صنعتی در خراسان شمالی فعال است.

کد خبر 2863638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha