۶ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۱۲

با حکم مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی؛

رییس جدید اوقاف و امور خیریه جاجرم منصوب شد

رییس جدید اوقاف و امور خیریه جاجرم منصوب شد

بجنورد- با حکم مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی، حجت الاسلام محمد صالحی نیا به عنوان رییس جدید اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جاجرم منصوب و معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیف الله سهرابی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی، با صدور حکمی حجت الاسلام محمد صالحی نیا را به عنوان رییس جدید اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جاجرم منصوب کرد.

حجت الاسلام صالحی نیا که پیش از این مسؤول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه این استان بود، در شهرستان جاجرم جایگزین حسین اربابی، مسؤول سابق نمایندگی اوقاف و امور خیریه این شهرستان شده است.

آیین تودیع و معارفه رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جاجرم نیز شامگاه دوشنبه در حاشیه نشست شورای اداری این شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی، فرماندار، مسؤولان شهرستان جاجرم و هیأت امنا، متولیان و خادمین مساجد و بقاع متبرکه شهرستان برگزار شد و حجت الاسلام صالحی نیا به صورت رسمی فعالیت خود را به عنوان رییس اداره اوقاف و امور خیریه جاجرم آغاز کرد.

در پایان این جلسه از خدمات حسین اربابی تقدیر و حجت‌الاسلام محمد صالحی نیا به عنوان رییس جدید اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جاجرم معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اکنون در بخش ها و مناطق مختلف شهرستان جاجرم در غرب خراسان شمالی با ۳۷ هزار نفر جمعیت، ۲۵۰ موقوفه با بیش از ۳۰۰ رقبه وجود دارد.

همچنین در این شهرستان ۱۰ امامزاده و بقعه متبرکه وجود دارد که از این تعداد بنای یک امامزاده در حال ساخت بوده و هشت امامزاده نیز جزو بقاع متبرکه میراثی هستند.

 

کد خبر 2869047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha