۷ مرداد ۱۳۹۴، ۹:۴۵

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی:

هفته دولت فرصتی برای تبیین اندیشه های شهیدان رجایی و باهنر است

هفته دولت فرصتی برای تبیین اندیشه های شهیدان رجایی و باهنر است

بجنورد- معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی، هفته دولت را به عنوان یکی از برکات انقلاب اسلامی و فرصتی برای تبیین اندیشه های شهیدان رجایی و باهنر دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رحیم نوروزیان سه شنبه شب در نخستین جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت، بیان عملکرد و خدمات ۳۶ ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی را از اولویت برنامه های گرامیداشت هفته دولت عنوان کرد و گفت: تببین افکار و اندیشه های شهیدان رجایی و باهنر، خدمات نظام اسلامی و عملکرد دوساله دولت تدبیر و امید از مهمترین برنامه هایی است که در هفته دولت باید به آن پرداخته شود.

وی اظهار داشت: انتظار می رود در هفته دولت با بیان حقایق و واقعیت ها، تلاشها و خدمات دولت یازدهم به خوبی برای مردم تبیین و اطلاع رسانی شود.

نشست هفته دولت خراسان شمالی

نورزیان تصریح کرد: متاسفانه فضای سنگین تضعیف و تخریب دولت در دو سال اخیر به ویژه در ماههای گذشته و فضای بعد از توافق، تلاش کرده است که خدمات دولت تدبیر و امید را وارونه جلوه دهد، از این رو می طلبد تا مسئولان زیربط با اطلاع رسانی صحیح از خدمات انجام شده، نقشه های دشمنان و بدخواهان را خنثی کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی با تشریح برنامه های کلی هفته دولت اظهار داشت: در طول هفته دولت علاوه بر ایجاد نمایشگاه دستاوردهای دولت، همه روزه یکی از معاونان استاندار در برنامه های شهرستانی شرکت و گزارش اقدامات و خدمات دولت تدبیر و امید را به اطلاع مردم خواهند رساند.

وی شفافیت سازی خدمات، بیان حقایق و پرهیز از ارائه آمار و اطلاعات نادرست به مردم را مورد تاکید قرار داد و گفت: معاونان استاندار خراسان شمالی در سفرهای شهرستانی هفته دولت، مشکلات و مسائل مردم را نیز مورد توجه قرار داده و به آن رسیدگی خواهند کرد.

نشست هفته دولت خراسان شمالی

نوروزیان، از شهیدان رجایی و باهنر به عنوان دو اسوه و یار امام و انقلاب یاد کرد و گفت: کارگزاران نظام اسلامی باید این شهیدان گرانقدر را درعمل الگوی کار خود قرار دادند.

وی ولایتمداری، ساده زیستی، روحیه خستگی ناپذیری در خدمت خالصانه به مردم و استکبارستیزی را از ویژه گی های شهیدان رجایی و با هنر بر شمرد.

به گزارش خبرنگار مهر، دوم تا هشتم شهریورماه سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

کد خبر 2869868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha