۲ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۱۳

سرپرست فرمانداری بجنورد مطرح کرد؛

بهره برداری از ۴۱ طرح همزمان با هفته دولت در بجنورد

بهره برداری از ۴۱ طرح همزمان با هفته دولت در بجنورد

بجنورد- سرپرست فرمانداری شهرستان بجنورد گفت: همزمان با هفته دولت بهره برداری از ۴۱ طرح و پروژه در این شهرستان آغاز شد.

محمود معموری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: همزمان با شروع هفته دولت، ۴۱ پروژه و طرح عمرانی با اعتبار هزینه شده بیش از ۳۳ میلیارد و ۴۲۴ میلیون تومان در شهرستان بجنورد به بهره برداری می رسد.

وی اضافه کرد: پروژه های مزبور در بخش های مختلفی از جمله جهاد کشاورزی، برق، گاز، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، راه و شهرسازی، صدا و سیما، کتابخانه ها، شهرداری و اوقاف و امور خیریه افتتاح می شوند.

معموری طرح ویژه بهسازی، مسکن مهر مددجویان، راه اندازی فرستنده و ایستگاه تلویزیونی عبدل آباد، زمین ورزشی روباز روستای دهگاه، تکمیل و مرمت ساختمان امامزاده ها و .... را برخی از پروژه های افتتاحی هفته دولت در شهرستان بجنورد برشمرد.

وی با بیان این که همچنین در این هفته ۷۷ پروژه نیز توسط دهیاری های این شهرستان به بهره برداری می رسند، اظهار داشت: در هفته دولت امسال دهیاری های بخش مرکزی و گرمخان پروژه هایی نظیر ساختمان دهیاری، ساختمان آتش نشانی، آرامستان، پارک کودک، بازگشایی و آسفالت معابر، جمع آوری آبهای سطحی و .... در سطح روستا ها با اعتباری بیش از سه میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان را افتتاح می کنند.

سرپرست فرمانداری بجنورد اضافه کرد: از این تعداد پروژه، ۶۲ مورد با اعتبار بیش از دو میلیارد و ۳۴۹ میلیون تومان مربوط به بخش مرکزی و ۱۵ پروژه نیز با اعتبار ۸۱۱ میلیون تومان به بخش گرمخان مربوط است.

کد خبر 2894041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha