۲۹ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۱۰

همزمان با هفته دولت؛

۵ پروژه ورزشی در خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود

۵ پروژه ورزشی در خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود

بجنورد- مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: همزمان با هفته دولت پنج طرح ورزشی در شهرستان های مختلف این استان افتتاح و یا کلنگ زنی می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، امین رشیدلمیر صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در هفته دولت سال جاری سه طرح ورزشی در خراسان شمالی کلنگ زنی و دو پروژه ورزشی نیز افتتاح می شود.

وی اضافه کرد: در هفته دولت امسال سالن ورزشی چند منظوره شهرستان شیروان با مساحت هزار و ۴۱۴ متر مربع با اعتبار ملی ۱۸ میلیارد و ۴۹۳ میلیون ریال کلنگ زنی خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: همچنین در این هفته آیین کلنگ زنی گود امیرآباد شهرستان شیروان در محوطه ای به مساحت سه هزار و۱۳۲ مترمربع  و با ۲۰۳ مترمربع زیربنا انجام می شود که برای اجرای این طرح نیز هفت میلیارد و ۵۲۵ میلیون ریال اعتبار استانی در نظر گرفته شده است.

رشید لمیرهمچنین از کلنگ زنی سالن ورزشی چند منظوره شهر تیتکانلو خبر داد و افزود: این سالن ورزشی دارای زیربنایی به مساحت هزار و ۳۰۰ متر مربع بوده و با اعتبار استانی چهار میلیارد و ۵۱۷ میلیون ریال احداث می شود.

وی گفت: پروژه زمین روباز ورزشی روستای نجف شهرستان مانه و سملقان با اعتبار ۷۵۰ میلیون ریال و زمین روباز روستای ده گاه شهرستان بجنورد با اعتبار ۸۳۰ میلیون ریال نیز در هفته دولت افتتاح می شود.

رشیدلمیر اظهار کرد: هزینه ساخت و راه اندازی دو پروژه زمین روباز ورزشی روستای نجف و ده گاه از اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان تأمین شد.

به گزارش خبرنگار مهر، هشتم شهریور ماه سالگرد انفجار دفتر نخست وزیری در سال ۱۳۶۰ و شهادت دو یار دیرین امام و انقلاب و دو اسوه علم و تقوا، شهید محمدعلی رجایی، رییس جمهور و محمدجواد باهنر، نخست وزیر که نمونه‌ای از دولتمردان مردمی بودند، است.

به همین مناسبت و به منظور آشنایی مردم با فعالیت‌ها و بیان اهداف و برنامه‌های آینده دولت، از دوم تا هشتم شهریور به نام هفته دولت نامگذاری شده است.

کد خبر 2888918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha