۲۷ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۴۹

با حکم وزیر ورزش/

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی تغییر کرد/ رشیدلمیر جایگزین روشن شد

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی تغییر کرد/ رشیدلمیر جایگزین روشن شد

بجنورد- خبرگزاری مهر: با حکمی از سوی وزیر ورزش و جوانان، امین روشن لمیر به عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان خراسان شمالی جایگزین علی روشن شد.

به گزارش خبرنگار مهر، با حکمی از سوی محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان امین رشیدلمیر به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان شمالی منصوب شد.

رشیدلمیر جایگزین علی روشن شده که از خرداد سال 91 به عنوان دومین مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی پس از ابوالقاسم داورزنی منصوب شده بود.

امین رشید لمیر، مدیرکل جدید ورزش و جوانان خراسان شمالی، پهلوان سال های 1380 و 1387 و دارای مدرک دکتری در رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی از دانشگاه تهران است.

وی که اصالتا نیشابوری بوده و در حال حاضر عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد است، آذر ماه پارسال به پیشنهاد رییس فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای و با حکم وزیر ورزش و جوانان به عنوان نایب رییس این فدراسیون منصوب شد.

بر اساس برنامه اعلام شده از سوی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی قرار است مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان ساعت 10 صبح روز سه شنبه بیست و هشتم مرداد ماه امسال در محل سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان شهرستان بجنورد برگزار شود.

کد خبر 2352126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha