۳ شهریور ۱۳۹۴، ۱۹:۴۵

با حضور معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی؛

همزمان با هفته دولت ۱۰۴ پروژه در اسفراین به بهره برداری رسید

همزمان با هفته دولت ۱۰۴ پروژه در اسفراین به بهره برداری رسید

اسفراین- همزمان با هفته دولت ۱۰۴ پروژه عمرانی، خدماتی در اسفراین با حضور معاون عمرانی استانداری خراسان شمالی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، در دومین روز از هفته دولت عصر امروز با حضور معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری خراسان شمالی، امام جمعه، فرماندار و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی به طور همزمان از ۱۰۴ پروژه عمرانی، کشاورزی، گازرسانی، خدماتی، تولیدی، آموزشی و بهداشتی با اعتباری بالغ  بر ۲۲ میلیارد تومان بهره برداری شد.

هفته دولت فرصتی برای تبیین خدمات دولت

معاون  هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی در این مراسم با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، به خصوص شهدای دولت، درخت تنومند انقلاب را ثمره خون آن عزیزان عنوان کرد.

محمد حسین علی نیا هفته دولت را فرصتی مناسب برای تبیین خدمات دولت و پروژه های انجام شده در طول یک سال دانست و افزود: تشکیل هر دولتی به خصوص در نظام جمهوری اسلامی ایران با رویکرد مردمی و توجه به مستضعفین صورت می گیرد و مسئولین به سبب خدماتی که انجام می دهند نباید منتی بر مردم داشته باشند، بلکه باید شکر گزار این فرصت بوده و وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند.

وی گفت: مردم مهمترین عامل در پیروزی و ثبات انقلاب اسلامی بوده و لیاقت و استحقاق خدمات بیشتری را دارند، اما وضعیت کشور در طول دوران پس از انقلاب نظیر جنگ تحمیلی و تحریم های بی پایه و اساس، فرصتی برای خدمت رسانی شایسته و در خورشان ملت قدر شناس کشورمان فراهم نکرد .

معاون  هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی  در ادامه افزود: هرچند که خسارات و صدمات مادی بسیاری در طول دوران جنگ و تحریم ها به ملت ایران و نظام وارد شد، لیکن برکات و فوایدی نیز در آنها بود که مهمترین آنها ساخته شدن هویت کشور و تلاش برای رسیدن به خودکفایی در تمامی عرصه‌ها بود.

علی‌نیا در بخش دیگر از سخنان خود به منابع مالی محدود در کشور اشاره کرد و کارگزاران نظام را موظف به رعایت مصرف صحیح و بهینه از منابعی که با سختی بدست می آید کرد و گفت: باید منابع در اختیار با دقت و بر اساس اولویت‌های ضروری به گونه ای هزینه شود که توجیه و منافع بیشتری برای مردم و کشور به همراه داشته باشد.

وی گفت: دولت تدبیر و امید با وجود تمامی محدودیت های مالی و اعتباری مصمم به اجرای پروژه های عمرانی و افزایش زیرساخت‌هاست که آمار و ارقام آن نیز در طول عمر این دولت حاکی از تلاشهای صورت گرفته در دو سال اخیر است.

یک هزار میلیارد ریال اعتبار در دولت تدبیر و امید

فرماندار شهرستان اسفراین در ابتدای این مراسم با ارائه گزارشی از وضعیت شهرستان در دولت دبیرامید، اظهار داشت: در طول دو سال عمر این دولت تا کنون اعتباری بالغ به ۱۰۰۰ میلیارد ریال جذب و در راستای ارتقاء شهرستان هزینه شده است.

مهدی عابدی با اشاره به محدودیت اعتبارات استانی به سفر مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری اشاره کرد و این دو رویداد را منشا خیر و برکات فراوانی برای استان و شهرستان عنوان کرد.

فرماندار اسفراین همچنین از جذب ۶۰۰ میلیار ریال اعتبار ویژه شهرستان در سفر ریاست جمهور خبرداد و پروژه راه آهن را نیز یکی دیگر از عوامل مهم برای توسعه استان عنوان کرد.

کد خبر 2895694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha