۹ تیر ۱۴۰۳، ۲۳:۳۷

امام جمعه بوشهر:

مردم ایران پیروز انتخابات بودند

مردم ایران پیروز انتخابات بودند

بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با تقدیر از مردم ایران بویژه استان بوشهر، گفت: پیروز انتخابات، انقلاب و مردم و شکست خورده اصلی دشمنان و کشورهای استعمارگری هستند.

به گزارش خبرنگار مهر،، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر شنبه در دیدار با اعضای ستاد انتخابات استان و شهرستان بوشهر اظهار داشت: انتخابات نشان از مردم سالاری دینی در نظام حکمرانی ایران است و هر فردی از مردم ایران یک معمار سیاسی بر اساس آموزه‌های اسلامی و هویت ملی برای نظام است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: حضور و مشارکت حماسی در انتخابات موجب اقتدار بین المللی و ایجاد مؤلفه قدرت ملی خواهد شد.

آیت الله صفایی بوشهری گفت: از اولین دقایق آغازین رأی گیری، حضور و مشارکت مردم بسیار خوب بوده و با توجه به شرایط جوی در استان بوشهر این مشارکت از غروب بیشتر بود که تا ساعت ۲۴ افزایش سطح مشارکت را شاهد بودیم.

وی ادامه داد: سلامت و رعایت استانداردها، نظارت‌های خوب و تجربه کافی در برگزاری انتخابات موجب شده انتخابات در فضای بسیار قانونمند و با اجرا و نظارت فوق العاده انجام شود.

نماینده مردم استان تهران در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: خوشبختانه در زمینه ارتباطات الکترونیک و هوشمند در سامانه جامع انتخابات و مدیریت نرم افزاری به خوبی صورت می‌گیرد.

آیت الله صفایی بوشهری با تقدیر از مردم ایران بویژه استان بوشهر، تاکید کرد: پیروز انتخابات، انقلاب و مردم و شکست خورده اصلی دشمنان و کشورهای استعمارگری هستند که به دنبال تضعیف ایران هستند.

وی با تقدیر از دست اندر کاران برگزاری انتخابات یادآور شد: این زحمات شما عبادت الهی است.

کد خبر 6152297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha