۱۲ تیر ۱۴۰۳، ۰:۳۰

عضو خانواده شهید آیت الله رییسی:

مردم خوزستان صاحب عزای شهادت آیت الله رییسی هستند

مردم خوزستان صاحب عزای شهادت آیت الله رییسی هستند

اهواز - عضو خانواده شهید سید ابراهیم رییسی گفت: مردم خوزستان را صاحب عزای شهادت آیت الله رییسی می دانیم به همین دلیل ما نیز به شما تسلیت عرض می کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، صادق توسلی شنبه شب در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت که در مصلی اهواز برگزار شد، اظهار کرد: از زمان مخابره خبر تلخ سانحه پرواز و بعد از آن نیز محافل و مجالسی در جای جای استان خوزستان برگزار شد که قدردان شما هستم، البته ما، مردم خوزستان را صاحب این عزا می‌دانیم به همین دلیل ما نیز به شما تسلیت عرض می‌کنیم.

داماد شهید رئیسی بیان کرد: شما مردم خوزستان فقط یک رئیس جمهور خدمتگزار را از دست ندادید بلکه شما یک پشتیبان دلسوز، درد آشنا، مستحکم و یک پدر مهربان، نگران و امیدوار به آینده را از دست دادید؛ همه شما جلوه‌های توجه و عنایت ویژه ای که مرحوم شهید رئیسی به این استان داشت را مشاهده کردید.

وی اضافه کرد: البته توجه خاص و علاقه ویژه ای که مرحوم رئیسی به این استان داشت صرفاً ناشی از مسائل، مشکلات و چالش‌هایی که مردم این خطه با آن مواجه هستند نبود، بلکه در کنار آن آشنایی و اشراف آن شخصیت نسبت به ظرفیت، داشته‌ها و اندوخته‌های این استان خصوصاً نیروهای فرهیخته، کارآمد و آینده ساز در این استان بود که این اشراف شهید صرفاً از بین گزارش‌ها و نوشته‌ها هم نبود.

داماد شهید رئیسی با بیان اینکه آیت الله رئیسی با بسیاری از شخصیت‌های این استان، علما و معتمدان مردم این استان ارتباط نزدیک و شخصی داشت، تصریح کرد: شهید رئیسی مکرر و به مناسبت‌های مختلف از این ارتباط برای اطلاع از مسائل استان و ظرفیت‌های خوزستان بهره می‌برد. وی بلافاصله بعد از اینکه به عنوان رئیس جمهور انتخاب شد یکی از اولین جلساتی که تشکیل داد بررسی چالش‌های خوزستان در عالی‌ترین سطوح بود.

توسلی افزود: همچنین آیت الله رئیسی بلافاصله بعد از تشکیل کابینه، همان هفته به خوزستان سفر کرد و در اولین مصاحبه در این استان گفت ما به مردم خوزستان مدیون هستیم، ظرفیت‌هایی که در این استان است نه تنها برای حل مشکلات این استان بلکه برای پیشرفت و آبادانی کشور سرمایه ظرفیت موجود است.

وی با اشاره به هشت سفر رئیس جمهور به خوزستان، عنوان کرد: شاید این تعبیر گزاف نباشد که مرحوم شهید رئیسی برای سفر به این استان دنبال بهانه بود. اواخر سال گذشته استاندار خوزستان تماس گرفت و اعلام کرد پروژه‌هایی که در دولت سیزدهم کلید خورده آماده بهره برداری است و می‌خواست رئیس‌جمهور برای افتتاح پروژه‌ها به استان بیاید همان ایام به واسطه موضوعاتی که در مسائل داخلی و خارجی در دستور کار داشت، پروژه‌های مشابهی در یک استانی مد نظر داشت که تصور می‌کردم بر همین اساس طبق قاعده بگوید باید بررسی و اولویت سنجی شود اما زمانی که موضوع را مطرح کردم بدون درنگ گفت لیست پروژه‌ها را بگیرید و برای سفر برنامه ریزی کنید.

داماد شهید جمهور اضافه کرد: آخرین سفر آیت الله رئیسی به خوزستان، سفری کوتاه ولی بسیار پربرکت بود، خاتمه آن سفر برای وی با زیارت معراج شهدا بود که آنجا زایر بود و کمتر از ۲ ماه و نیم بعد خودشان به درجه شهادت نائل شد.

توسلی اظهار کرد: امیدوارم آنچه شهید رئیسی برای این استان از پیشرفت، آبادانی، حل مسائل و گره گشایی از مشکلات مردم را آرزو داشت که بسیاری از آنها در دوره حیاتش مطرح شد ان شاءلله با ادامه راه شهید در آینده نزدیک محقق شود، ما نیز ادامه دهندگان راه وی باشیم و به این سرنوشت زیبا و خواستنی نائل شویم.

کد خبر 6154125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha