۱۲ تیر ۱۴۰۳، ۰:۴۰

استاندار لرستان:

اقساط وام نهضت ملی مسکن در لرستان دومرحله‌ای می‌شود

اقساط وام نهضت ملی مسکن در لرستان دومرحله‌ای می‌شود

خرم‌آباد - استاندار لرستان گفت: اقساط وام نهضت ملی مسکن در این استان دومرحله‌ای می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوطالب شفقت در بازدید از سایت مسکن فاز دو کمالوند به سفر وزیر راه و شهرسازی به استان و افتتاح سه هزار و ۱۹۱ واحد در قالب نهضت ملی مسکن اشاره کرد و اظهار داشت: تعداد ۶۷۵ واحد ملی مسکن در خرم‌آباد افتتاح شد که مردم در حین تحویل مشکلاتی از جمله قیمت تمام‌شده پروژه، ارزش‌افزوده و نحوه پرداخت اقساط و برخی کارهای نیمه‌تمام را مطرح کردند.

وی افزود: کمیسیونی با حضور نماینده وزارت راه و شهرسازی برگزار شد و پس از بررسی‌های لازم با همراهی و همکاری پیمانکار پروژه از محل دریافتی و ارزش‌افزوده وی مبلغی تخفیف داده شد تا آورده مردم کاهش پیدا کند.

استاندار لرستان، تصریح کرد: در این کمیسیون مصوب شد تا بانک اقساط را دومرحله‌ای به‌صورت پلکانی و مبلغ آن را از ۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به پنج میلیون و ۹۰۰ هزار تومان کمتر کند.

شفقت، تصریح کرد: قسمتی از آماده‌سازی واحدها مشکل داشت که در حین فرایند تحویل گیری متقاضیان پیمانکار پروژه نواقص را رفع و کامل خواهد کرد.

وی با اشاره به‌قرار قول ۱۰ روزه به‌منظور آماده‌شدن و رفع مشکلات واگذاری پروژه مسکن ملی که در سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد، گفت: مردم شریف خرم‌آباد می‌توانند پس از طی‌کردن فرایند واگذاری واحدهای خود را تحویل و تا قبل از فصل مهر و بازگشایی مدارس مستقر شوند.

کد خبر 6154127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha