۱۰ تیر ۱۴۰۳، ۳:۱۴

افشای وادادگی هیات حاکمه آمریکا به تل‌آویو از زبان نماینده‌ کنگره

افشای وادادگی هیات حاکمه آمریکا به تل‌آویو از زبان نماینده‌ کنگره

عضو حزب جمهوری خواه آمریکا در اظهاراتی رسانه‌ای علت سرسپردگی و زبونی هیات حاکمه آمریکا در برابر صهیونیست‌ها را فاش ساخت.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نظر می‌رسد نه تنها هیأت حاکمه آمریکا از قدرت کافی برای مقاومت در برابر لابی رژیم صهیونیستی و توقف آتش جنگ در فلسطین اشغالی برخوردار نیست، بلکه وابستگی به جریان‌های ثروت و قدرت لابی صیونیستی از مهم‌ترین دلایل انفعال سیاستمداران کاخ سفید در مقابل این رژیم کودک کش در منطقه غرب آسیا است.

در همین ارتباط، پایگاه شهاب فلسطین روز شنبه به تشریح علل وادادگی کاخ سفید در برابر صهیونیست‌ها از زبان یک نماینده مجلس نمایندگان آمریکا پرداخت.

«اشلی انصارا» عضو حزب جمهوری خواه آمریکا در اظهارات اذعان کرد که «علت ناتوانی آمریکا در متقاعد کردن اسرائیل در پایان دادن به جنگ در غزه، ریشه در سرسپردگی همه سیاستمداران آمریکایی از جمله جو بایدن به لوبی اسرائیلی و جریان توزیع ثروت آن در آمریکا دارد.»

عضو حزب جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا در بخش دیگری از سخنان خود اذعان کرد: «اسرائیل بر ایالات متحده آمریکا حاکم است و عکس آن صادق نیست.»

کد خبر 6152307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • یک مسلمان IR ۰۳:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
      0 0
      صهیونها خطا کارند وبرتجاوزات به سرزمین‌های دیگران اصرارورزیدنداما مسلمان نماهای عرب بی‌غیرت اقدامی جدی وعملی درسرزمین فلسطین انجام نمی‌دهند اف به نامردیشون