۲۸ مرداد ۱۳۹۴، ۸:۱۷

همزمان با هفته دولت؛

۳ طرح تولیدی و صنعتی در خراسان شمالی به بهره برداری می رسد

۳ طرح تولیدی و صنعتی در خراسان شمالی به بهره برداری می رسد

بجنورد- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی از بهره برداری سه طرح تولیدی و صنعتی در خراسان شمالی همزمان با هفته دولت خبر داد.

یحیی نیكدل در گفتگو با خبرنگار مهرگفت: یكی از مهم ترین اهداف دولت شناسایی و رفع نیازها و خواسته های مردم و ارائه خدمت هرچه بهتر به آنان است و هفته دولت نیز فرصتی است تا مسئولان خدمات و تلاشهای انجام شده را برای مردم تبیین کنند.

وی با اشاره به بهره برداری از سه طرح تولیدی و صنعتی در خراسان شمالی همزمان با هفته دولت امسال افزود: این سه طرح شامل نساجی و پوشاک سمنگان، کتیبه نشان شرق و سپانو الکترونیک شرق است.

نیكدل اظهار داشت: برای اجرای این طرح‌ها بیش از ۱۸میلیارد ریال اعتبار هزینه و ۴.۳ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.  

وی با بیان اینکه با راه‌اندازی این طرح‌ها برای ۳۰ نفر در خراسان شمالی اشتغالزایی می‌شود، تصریح كرد: این طرح‌ها در شهرستان بجنورد، مانه‌ و سملقان به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی محصولات طرح‌های تولیدی آماده افتتاح به مناسبت هفته دولت در استان را در بخش‌های پوشاک، محافظ جاده، تابلوی فلزی راهنمای ترافیك، تابلوی فلزی تبلیغاتی، بدنه رایانه شخصی، صفحه کلید بیسیم بلوتوس، صفحه کلید با سیم، موس اپتیک بی سیم بلوتوس، موس اپتیک با سیم عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، دوم تا هشتم شهریورماه به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

کد خبر 2886934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha