۲۹ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۴۲

فرماندار مانه و سلمقان:

هفته دولت فرصت مناسبی برای تبیین خدمات دولت است

هفته دولت فرصت مناسبی برای تبیین خدمات دولت است

مانه و سملقان- فرماندار شهرستان مانه و سملقان هفته دولت را بهترین فرصت برای تبیین عملکرد و خدمات دولت تدبیر و امید عنوان كرد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا عوض زاده صبح پنج شنبه در نشست شورای اداری شهرستان مانه و سملقان گفت: هفته دولت به معنای واقعی، بهترین فرصت برای بیان خدمات دولت و ارزش های به دست آمده در نظام اسلامی به مردم است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته و مشكلات موجود در شهرستان مانه و سملقان افزود: در هفته دولت سال گذشته پروژه های گازرسانی به ۴۰ روستای این شهرستان كه بیشتر در بخش مانه قرار دارند، با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان كلنگ زنی شد كه پروژه های گازرسانی به تعدادی از این روستاها در هفته دولت امسال به بهره برداری می رسند.

عوض زاده گفت: در بخش مقام سازی مدارس تخریبی این شهرستان نیز با برنامه ریزی ها و تخصیص اعتبارات، ۵۰ درصد از فضاهای آموزشی شهرستان مانه و سملقان طی امسال و مابقی نیز سال آینده مقاوم سازی خواهند شد.

وی به پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهری آشخانه نیز اشاره كرد و افزود: با انتخاب پیمانكار این پروژه و با اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان در آینده ای نزدیك عملیات اجرایی و هدایت فاضلاب درون شهر آشخانه انجام خواهد شد.

این مسئول تصریح كرد: در سال جاری همچنین ۱۰ میلیارد تومان برای تامین آب شرب بهداشتی مناطق روستایی و شش میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان نیز برای اجرای روكش آسفالت و احداث راه های روستایی این شهرستان تخصیص داده است.

وی خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان مانه و سلمقان تاكید كرد: ۲۴ میلیارد تومان اعتباری كه در كمیته برنامه ریزی شهرستان تصویب شده باید با جدیت پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار مهر، هشتم شهریور ماه سالگرد انفجار دفتر نخست وزیری در سال ۱۳۶۰ و شهادت دو یار دیرین امام و انقلاب و دو اسوه علم و تقوا، شهید محمدعلی رجایی، رییس جمهور و محمدجواد باهنر، نخست وزیر که نمونه‌ای از دولتمردان مردمی بودند، است.

به همین مناسبت و به منظور آشنایی مردم با فعالیت‌ها و بیان اهداف و برنامه‌های آینده دولت، از دوم تا هشتم شهریور به نام هفته دولت نامگذاری شده است.

کد خبر 2888991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha